• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell

God morgon!
    Här ringde väckarklockan 7.45 Nu har jag stekt pannkakor till lunch. Återstår att packa ihop sakerna och väcka Belle

Storken, har du börjat jobba nu?

♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi

God morgon.

Vi ska till Colchester Zoo i dag, om de inte förutspår regn där. Det är ett rätt stort zoo, vi har aldrig varit där förut.

• S vali s

Morrn morrn alihop

kazeer: Skänt att du sovit gott i natt.

kibban: Hoppas ni får en mysig dag vid badet

MrsV: Hoppas ni får en trevlig dag på Zoo, jag önskar dig god fotolycka

Idag skulle Linn och jag åkt till Mokiia men... ja grannen ringde på dörren här och såg lätt desperat ut, hon hade en läkartid i Uppsala och hennes bil startade inte. På nå´t sätt kändes det rätt naturligt att låta henne låna min bil även om det samtidigt känns lite surt

• Kibell

Morrn Svalis!
    Trist att ni inte kommer iväg till Mokiia men din granne är nog tacksam att du hjälper henne
    Snart dags att packa ner allt.

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-08-04 09:28:10 följande:
    Morrn Svalis!Trist att ni inte kommer iväg till Mokiia men din granne är nog tacksam att du hjälper henne Snart dags att packa ner allt.
    Nu när tonåringarna har flyttat hemifrån måste man ju hålla sig väl med grannarna, hon har lovat att hjälpa till med Linn när vi behöver det

Jag frågade Hippamorsan om hon vill med till Humlegården i morrn och det ville hon
    Vad ska vi bestämma för tid
    Boppie hade väl läkartid  mellan nio o tio om jag inte minns fel så runt halv elva kanske är ok
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-04 09:30:46 följande:
    Nu när tonåringarna har flyttat hemifrån måste man ju hålla sig väl med grannarna, hon har lovat att hjälpa till med Linn när vi behöver det Jag frågade Hippamorsan om hon vill med till Humlegården i morrn och det ville hon Vad ska vi bestämma för tid Boppie hade väl läkartid  mellan nio o tio om jag inte minns fel så runt halv elva kanske är ok
    Varför har inte jag blivit medbjuden till Humlegården i morrn? Hmpf.
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-08-04 09:30:46 följande:
    Nu när tonåringarna har flyttat hemifrån måste man ju hålla sig väl med grannarna, hon har lovat att hjälpa till med Linn när vi behöver det Jag frågade Hippamorsan om hon vill med till Humlegården i morrn och det ville hon Vad ska vi bestämma för tid Boppie hade väl läkartid  mellan nio o tio om jag inte minns fel så runt halv elva kanske är ok
    Halv elva låter helt ok. Tar ni med lunch då?
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-04 09:39:33 följande:
    Varför har inte jag blivit medbjuden till Humlegården i morrn? Hmpf.
    Jag kollade på Ryan Air, det fanns inga biljetter och då ville jag inte fresta dig
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-08-04 09:41:24 följande:
    Halv elva låter helt ok. Tar ni med lunch då?
    Ja jag tänkte det
    Lite lunch o fika, kaffe kan man nog köpa på plats tror jag
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-04 09:47:54 följande:
    Jag kollade på Ryan Air, det fanns inga biljetter och då ville jag inte fresta dig
    Men jag ville ju bli bjuden ändå!
Svar på tråden Kärringmaffian del 13