• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer

Jag fick ett roligt mail från min bror:

Vi tittade på "The Curious Case of Benjamin Button"  på DVD idag. Ludvig låg och sov första halvan, när Brad Pitt spelar en gammal gubbe, men han sprang omkring och lekte runt TV:n andra halvan, och när han fick syn på Brad Pitt - vid det laget föryngrad och i all sin glans - stannade han och pekade, och hojtade "Pappa!".

Han gör mig så glad och stolt, den lille...

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Nä, om man skulle ta och sluta spamma tråden och i stället göra lite nytta . Min mage säger mig att det är dags för frukost och sedan ska jag ta itu med att byta sängkläder i alla sängar.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-08-02 23:49:51 följande:
    Mrs V, såg dina otroligt vackra foton på Fb. Du borde jobba som fotograf.
    Instämmer med kibban, du har ett otroligt bra "öga" och... ja du tar kanonbra bilder helt enkelt
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-08-03 07:23:39 följande:
    Jag fick ett roligt mail från min bror:Vi tittade på "The Curious Case of Benjamin Button"  på DVD idag. Ludvig låg och sov första halvan, när Brad Pitt spelar en gammal gubbe, men han sprang omkring och lekte runt TV:n andra halvan, och när han fick syn på Brad Pitt - vid det laget föryngrad och i all sin glans - stannade han och pekade, och hojtade "Pappa!".Han gör mig så glad och stolt, den lille...

Vad är det man säger
    Jo av barn o alkisar får man höra sanningen - så jag förstår att din bror är stolt
  • S vali s

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag...
    Jag vet att jag skulle behöva röja, röja, röja så vi kan komma igång med renoveringen men hur kul är det för Linn
    Funderar på att göra en utflykt till en lekplats på fm och sen få ägna em till att röja

• S vali s
    Caffreys skrev 2009-08-03 08:42:09 följande:
    God morgon!
    Morrn morrn

Nu är frukosten över här så nu ska jag stta lite fart
  • modestyonly

Gomorron!
    Fick sova hur länge jag ville, men vaknade före 8 iaf! Men jag sov hela natten utan uppvaknande och toabesök, så jag får vara glad för det!
    Idag börjar jag halv 2, bytte pass med en kompis som ville vara ledig ikväll, jag är hellre ledig på dagen!

• Caffreys
    MRSVi skrev 2009-08-02 23:45:44 följande:
    Ähmenvaddå, tycker du det är jobbigt att erkänna att du är tänd på honom? För det är du ju, det fattar man ju. Helt klart. "kompisar", ja tjena... den har man ju hört förr, lixom. Ba. Vi vet nog. Vi har sett hur du tittar på honom. Försök inte.
    Där kom du på mig, shit.
  • Caffreys
    Kibell skrev 2009-08-02 23:49:51 följande:
    Mrs V, såg dina otroligt vackra foton på Fb. Du borde jobba som fotograf.
    MrsV. Jag håller med Kibban.
Svar på tråden Kärringmaffian del 13