• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s

Nepp, nu är det dags att börja jobba lite... mot altanen o oljehinken

• Kibell
    S vali s skrev 2009-08-04 10:17:21 följande:
    Nepp, nu är det dags att börja jobba lite... mot altanen o oljehinken
    Jobba på du
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-08-04 10:18:05 följande:
    Jobba på du
    Lata er vid badet ni medans en annan sliter o svettas
  • modestyonly

Gomorron!
    Fastnade i en bok så jag släckte närmare halv tre!!
    Idag är jag ledig, den enda dagen på 9 dagar! Får se om jag orkar göra något vettigt, vore skönt att bli av med några måsten iaf..

• S vali s
    modestyonly skrev 2009-08-04 10:22:50 följande:
    Gomorron!Fastnade i en bok så jag släckte närmare halv tre!!Idag är jag ledig, den enda dagen på 9 dagar! Får se om jag orkar göra något vettigt, vore skönt att bli av med några måsten iaf..
    Ta det lite lungt och vila, måstena försvinner inte tro mig - mina måsten är iallafall kvar
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-08-04 10:33:11 följande:
    Ta det lite lungt och vila, måstena försvinner inte tro mig - mina måsten är iallafall kvar
    Men mina måsten snubblar jag över
  • stora storken

Kibell: Nej jag börjar på måndag - enbart inskolning denna vecka eller må-ons sen bär det iväg igen... ..men ut till Gräsö denna gång.

Svalis: Man skall hållas sig "god" med grannarna...

Modesty: Jobbigt med måsten man snubblar över...

MRs V: I det här gänget brukar det vara okej att bara "hänga" på - sällan det är inbjudan om man säger så.... ...hoppas hoppas du tittar över i september - då skall jag försöka hänga på,....

Här fortsätter inskolningen och idag låg det tydligen påmin lott - min man fick för sig att han måste ha egen tid....återstår att se när jag får så kallad egen tid...men men jag börjar juh jobba snart...det kanske räknas som egen tid vad vet jag....*grrrrrrrrrrr* ....i morgon skall jag in och klippa mig det kanske är den "skvätt" egen tid som frå räknas i så fall... Varför är det så svårt att ta egen tid - man skall vara som karlar bara kräva...nej då mesar man och tar på sig och ser till att alla andra runt om mår bra osv....

Slut klagat från min sida...jag får väl skylla mig själv...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • modestyonly

stora storken skrev 2009-08-04 11:16:19 följande:

Kibell: Nej jag börjar på måndag - enbart inskolning denna vecka eller må-ons sen bär det iväg igen... ..men ut till Gräsö denna gång. Svalis: Man skall hållas sig "god" med grannarna... Modesty: Jobbigt med måsten man snubblar över...MRs V: I det här gänget brukar det vara okej att bara "hänga" på - sällan det är inbjudan om man säger så.... ...hoppas hoppas du tittar över i september - då skall jag försöka hänga på,.... Här fortsätter inskolningen och idag låg det tydligen påmin lott - min man fick för sig att han måste ha egen tid....återstår att se när jag får så kallad egen tid...men men jag börjar juh jobba snart...det kanske räknas som egen tid vad vet jag....*grrrrrrrrrrr* ....i morgon skall jag in och klippa mig det kanske är den "skvätt" egen tid som frå räknas i så fall... Varför är det så svårt att ta egen tid - man skall vara som karlar bara kräva...nej då mesar man och tar på sig och ser till att alla andra runt om mår bra osv.... Slut klagat från min sida...jag får väl skylla mig själv...
    Ja man får lära sig ta plats! Jag har blivit riktigt skaplig på det! Kanske mest för att jag inte bor med J...
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-08-04 11:16:19 följande:
    Kibell: Nej jag börjar på måndag - enbart inskolning denna vecka eller må-ons sen bär det iväg igen... ..men ut till Gräsö denna gång. Svalis: Man skall hållas sig "god" med grannarna... Modesty: Jobbigt med måsten man snubblar över...MRs V: I det här gänget brukar det vara okej att bara "hänga" på - sällan det är inbjudan om man säger så.... ...hoppas hoppas du tittar över i september - då skall jag försöka hänga på,.... Här fortsätter inskolningen och idag låg det tydligen påmin lott - min man fick för sig att han måste ha egen tid....återstår att se när jag får så kallad egen tid...men men jag börjar juh jobba snart...det kanske räknas som egen tid vad vet jag....*grrrrrrrrrrr* ....i morgon skall jag in och klippa mig det kanske är den "skvätt" egen tid som frå räknas i så fall... Varför är det så svårt att ta egen tid - man skall vara som karlar bara kräva...nej då mesar man och tar på sig och ser till att alla andra runt om mår bra osv.... Slut klagat från min sida...jag får väl skylla mig själv...
    Känner igen det där. jag är värdelös på egentid. De gånger jag har egentid så finns det hela tiden ett gnagande samvete i bakhuvudet - fånigt

Nu har jag iallafall oljat in altanen - det var välbehövligt, trä´t sög åt sig olja som en svamp
    Det var en lätt enerverande upplevelse att göra det tillsammans med Linn, Molly &Mysan och då var det inte Linn som orsakade mest besvär
  • stora storken

Nu så har jag hämtat hem W från dagis - det hade gått bra.. Han längtar redan till baka. HEnry hade varit förbi C/O/L i Norrtälje men dom var på semester kommer hem i kväll... Henry tog en tur med sin Mc....jag håller på ladda om vi skall göra något eller om jag skall dra in och klippa mig....frågan är vart man kan hitta en dropin...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13