• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Heisan skrev 2009-06-13 12:09:17 följande:
    Grattis Kibban.... Vad gör du i en 35+ tråd....
    Hon är ju här för att vi är så grymt trevliga 20+are allihopa, 35+ är bara för att slippa alla snorungar
  • S vali s

Jag, Anna & Linn lämnade alla bakfulla/trötta grabbar härhemma och åkte till Norrtälje...

*suck*

När ska jag fatta att sommaren har kommit = måste undvika Norrtälje på helgerna
    Vi fick leta parkering länge
    Nåja, en öyckad tripp för barnen. Anna fick ett par sandaler och Linn hittade äntligen gosedjuret Bolt så nu är hennes "Boltfamilj" komplett
    Tidigare hade hon Strumpan & Roffe och vi har letat o letat efter Bolt
    Inne på KappAhl ville Linn absolut ha nya kläder, hennes hemma i garderoben är ju sååååå fula
    Hon fick ett par thigts, en t-shirt o en klänning, det var "Ta 3 betala för 2" så det var rätt ok

• S vali s
    modestyonly skrev 2009-06-13 13:31:18 följande:
    Nu har jag badat Oscar och passade på att städa lilla toan och badrummet under tiden! Skulle vilja måla om på toan, spelar ingen roll hur man skurar, det ser iaf ofräscht ut!! Ska nog sätta nån tonåring i arbete under semestern!!I badrummet måste tvättstapeln dras ut och städas bakom, men där behöver jag någon stark person till hjälp, så det sparar jag, men halva badrummet är ok...Nu tar jag en paus i arbetet!!
    Vad energisk du är
  • Kazeer

Svalis: Kan jag få gå och handla med dig nångång ... jag behöver också nya kläder?

I vintras köpte jag massor av kläder till Gustav. Det blev något nytt nästan varje vecka. Nu är det långt mellan gångerna. Lite tråkigt...

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-06-13 15:34:03 följande:
    Svalis: Kan jag få gå och handla med dig nångång ... jag behöver också nya kläder?   I vintras köpte jag massor av kläder till Gustav. Det blev något nytt nästan varje vecka. Nu är det långt mellan gångerna. Lite tråkigt...
    Självklart

Paul lämnade lite "ha roligtt pengar" innan han åkte i morse, han hade enormt dåligt samvete över att han lämnade oss ensamna
  • S vali s

Linn sitter med sin nya gosehund Bolt

-Å jag önskar att du var en riktig hund min lilla älskade goseBolt

• Kazeer

Min son är lycklig. Hans pappa har kommit hem och nu är de ute i trädgården och klipper gräset.

Jag har varit och handlat, så nu har jag mit syrliga godis Ska försöka hålla mig ifrån det till efter middagen men några bitar blev det i bilen hem.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s

kazeer: Skönt att ha godis fixat för kvällen

Vi skulle köpa den nya Marabou chokladkakan men den var slutsåld på de tre ställen vi var på

Linn o jag har precis varit ute - en timme i hällande regn
    Linn hade hur kul som helst i vattenpölarna

Börjar bli dags att fixa middag, idag blir det kycklingfile, potatiskroketter och beasås
    Snabbt, enkelt o gott

• Heisan

Här blev det pommes, bacon o stekt ägg-känner mig som en engelsk underklass moder..

• S vali s
    Heisan skrev 2009-06-13 18:17:28 följande:
    Här blev det pommes, bacon o stekt ägg-känner mig som en engelsk underklass moder..
    Du är helt värdelös, grönsaker o fisk är det enda som räknas
Svar på tråden Kärringmaffian del 13