Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
God kväll.....
Svalis:Fin bild...
Kibell: Stort Grattis...
Modesty:Duktig du...
Kazeer:tur att du fick ditt godis...
Här är vi barn fria - det skulle bli 1 natt men så har det gått så bra att Lina vill ta Wille en natt till....för inte tala om Linas killes föräldrar som undrar varför han skall hem efter en natt....vi velade länge hit och dit innan vi sa ja till en natt till...
Jag funderar på att söka skola i Skara-11, då skulle barnen behöva byta skola i ett år. Annars så måste jag köra tre timmar om dagen o Sandra ta ansvar för att hämta på dagis innan jag hunnit hem...
Ja ja vi får se om jag får praktik i höst...
Igår berättade brorsan att han köpt en travhäst som han dessutom tränar, innan han köpte hästen hade den sprungit in 40.000:-
I brorsans ägo har den sprungit in 5850:- än så länge
Kul att han efter så många år äntligen kunnat uppfylla sin dröm ![]()
Mats morbror har varit ute i vårt garage och jobbat hela dagen. Nu hänger våra vinterdäck på krokar på väggen och jag kan faktiskt köra in min bil.
Nu har jag lagt upp lite auktioner igen, ingen mer städning blev det, men det är en dag imorgon också!!
Lagade både kycklingwok och biffwok till kvällsmat...det blev gott!!
Jag följde med Mats ut i trädgården för att ta del av hans storslagna femårsplaner ... friggebod, pool, badtunna och utbyggnad på huset
. Jag har en känsla av att han drog till ordentligt för att jag ska säga stopp och så kompromissar vi och så slutar det med att han får sin friggebod
Både pool och badtunna - storhetsvansinne
![]()