Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
God morgon!
Jag har vaknat, bytt blöja på Gustav, gett Gustav en bit knäckebröd (han ville ha det) och en mugg mjölk, landat i soffan.
Jag ligger i lä jämfört med Heisan... ![]()
God morgon!
Äntligen fredag! Denna vecka har gått lite långsammre än förra...
Imorgon är det LEGO-köp och kräftskiva som gäller
NU däremot är det välja-kläder-dags för Belle
Tippar på att hon säger klänning, den ungen vill inte annat än ha klänning varje dag ![]()
Så nu har Emma ätit, eller om man nu kan kalla att tugga i sig en bit gurka för att äta. Den ungen gillar inte frukost.
Dags för kläder o sedan fritids-de andra tre sover gott fortfarande...
Det blev ingen vila för mig-får ta det när jag kommer hem igen..
God morgon.
Nu tänker jag svära! Fy fan, vad vidrigt äckligt det här jävla illamåendet är! 
Jag har tillbringat förmiddagen med att baka äppelkaka och bröd - varvat med att "köra buss". Alldeles nyss har jag petat i mig lite rostbröd och nu har jag parkerat mig på soffan.
Klockan 15 ska jag hämta mina föräldrar vid tåget.
Hehe, jag däckade vid halv 12 o sov till halv 2.
Nu lagar Sandra Korvsoppa o det luktar gott...*hungrig*
Kikar in en snabbis, hade en minst sagt kaotisk dag på jobbet
Mycke o göra, hann inte ta någon lunch och var på rätt uselt humör när jag åkte hem.
Passade på att ringa min kompis för att höra hur operationen hade gått dagen innan, efter det samtalet insåg jag att mina arbetsproblem var rätt I-landsbetonade jämfört med hur min vän o hennes familj har det just
Linn hade köpt en "krya på dig" present till Liam som egentligen sitter i "karantän" och inte får lämna huset/tomten de närmaste 5dagarna. Dom hade fått klartecken till korta promenader i vagnen så vi bestämde oss för att det var ik att vi tog en liten promenad tillsammans eftersom min väninna verkligen behöcde prata av sig.
Liam blev överlycklig över Legot som Linn hade köpt o Carola tyckte att det kändes skönt att få prata av sig, ja det är väl det man har vänner till
Nu väntar vi på Paul o sen ska vi in till Norrtälje o äta o handla, kräftskiva i morgon.
Egentligen skulle jag vara ledig i fyra dagar men det var lite panik med personal inför helgen så jag tog ett 7:30-15:30 pas i morgon - passade mig perfekt eftersom det "skitit" sig i Pauls o min planering om två veckor, nu behöver jag inte jaga barnvakt ![]()
Här äts det kräftor just nu. Jag åt lite köttbullar, prinskorv och kyckling och sedan parkerade jag mig i soffan.
Lynnen sover nu så sött i min säng..*gullunge*
Sandra var snäll o bar upp henne från nedervåningen när hon var för trött för att gå...
Själv har jag trampat rejält på häftstift-Emma har satt häftstift i sina gosedjur o lekt att de var sjuka..
Här blev det pizza levererad till dörren
Hade ingen lust att laga mat idag. Sen blir det lite chips och dipp. Belle ska väl se buskisen på tv 4 sen ![]()