• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer

God morgon!

modestyonly skrev 2009-08-23 22:12:42 följande:
    Så nu har jag tjänat en tusenlapp extra och det var lätt, vi hade en väldigt lugn kväll!!!
    BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Caffreys

God morgon!

idag blir det heldag för Amelie i skolan, 8.30-15. Igår gick hon och sjöng, imorgon ska jag till skolan, imorgon ska jag till skolan.

Och jag ska till jobbet, känns tungt.

• Kibell

God morgon!

Caffreys skrev 2009-08-24 07:47:16 följande:
    God morgon!idag blir det heldag för Amelie i skolan, 8.30-15. Igår gick hon och sjöng, imorgon ska jag till skolan, imorgon ska jag till skolan.Och jag ska till jobbet, känns tungt.
    Hon har väl inte gå i  skolan till kl 15? Våra slutar vid 12 sen är det fritids för dom som behöver.
    Det kommer gå bra på jobbet Boppie
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • modestyonly

Gomorron!
    Idag börjar jag 16.30, så jag har hela dagen på mig att göra nåt (vettigt?)!!

Boppie, hoppas det går bra på jobbet trots allt!! Hur mycket ska du jobba??

• Kibell
    modestyonly skrev 2009-08-24 09:34:28 följande:
    Gomorron!Idag börjar jag 16.30, så jag har hela dagen på mig att göra nåt (vettigt?)!!Boppie, hoppas det går bra på jobbet trots allt!! Hur mycket ska du jobba??
    Härligt att ha lite tid innan  jobbet. Kanske läsa en bok, ta en fika, bara ta det lugnt
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • modestyonly
    Kibell skrev 2009-08-24 09:44:41 följande:
    Härligt att ha lite tid innan  jobbet. Kanske läsa en bok, ta en fika, bara ta det lugnt
    Låter som en bra idé
    Jag har lämnat Oscar nu iaf, eller Donatello var han idag!!
    Tror jag börjar med en dusch...
  • Kazeer

Jag har haft en produktiv förmiddag. Jag har dammsugat hela uterummet. Där var kilometervis med spindelväv och massor av döda insekter.

Köket är uppröjt efter helgens festligheter. Mats ordnade en improviserad gatufest i lördags kväll och den hölls i vår trädgård.

Jag har även hunnit med ett par maskiner tvätt. Gustav och jag har varit ute med Stella och vi har ätit lunch.

• Kazeer

Det har blivit rejält varmt så här framåt sen eftermiddag. Jag har varit ute en timme med Stella och Gustav. Härlig sensommarvärme. Än så länge känns hösten ganska avlägsen.

• Heisan

Idag så började Emma skolan, o Sandra började raka armhålorna.. Vart tar tiden vägen...

• stora storken

God kväll...

Första dagen på veckan över...*pust*...flygande start...många sjuka...men men det löste sig...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13