• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi
    stora storken skrev 2009-08-22 09:25:38 följande:
    God morgon/fm... Här klev vi upp vid 8.30 - Wille sov till 8.00...så skönt att få vakana själv- jag och gubben vaknade vid 7- gillar dessa mornar då man kan få ligga i lugn och ro läsa och vakna till... Gårdagen på jobbet blev helt upp och ner - jag fick rycka ut och hjälpa till att köra flyttlass åt en kund....plötsligt fanns det ingen assistent med körkort...men men det gick bra. Som tur var så hade jag på morgon packat mitt som skulle med i husvagnen - detta gjorde att HEnry/Wille kunde hämta upp mig på jobbet och sen åkte vi vidare.Vi hade tänkt åkatill Vaxholm men campingen där var ur "pissig" så vi fortsatte till Kapellskär lassade av vagnen och till Norrtälje där vi gjorde "Norris" by evening.. Måste ge högsta betyg sen till FLyg fyren då vi handlade där innan vi åkte tillbaka - vilken affär att proviantera i - allt fanns och fint var det... Vilken kött/fisk disk... I dag blir det en liten tur till Norris igen. Vi hade funderar på en tripp med båten men nej Norris lockar mera....
    T. o . m jag har varit på Flygfyren!
  • Kazeer

Jag har röjt och plockat i köket efter gårdagens festligheter. Gustav satt vid köksbordet och spelade sitt spel på datorn under tiden. Nu tittar vi på Bamse. Mats sover fortfarande ... och lär nog fortsätta sova ett par timmar till ... minst

BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Caffreys
    MRSVi skrev 2009-08-22 09:22:32 följande:
    Ha, ja då förstår ju barnen att "det här är ett cool ställe att vara på"... tills de nio år senare går ut skolan utan att nånsin fått en endaste glass till, blir bittra o inser att livet aldrig är lika kul som folk säger.
    Ja fast i det här fallet var det inte glassen som etsade sig fast och var det roliga.
  • Caffreys
    Ja fast i det här fallet var det inte glassen som etsade sig fast och var det roliga.
    Det var dag nr. 3....tada tada
  • MRSVi
    Caffreys skrev 2009-08-22 09:36:00 följande:
    Det var dag nr. 3....tada tada
    Det håller säkert i sig. Anton har ju redan gått två år i skolan, men han sa häromdagen att han verkligen ser fram emot att skolan börjar igen... tada tada. Fast han kommer att sakna mig, sa han!
  • modestyonly

För 20 år sen hade jag nyligen anlänt till Huddinge sjukhus och det fönsterlösa rummet som jag skulle tillbringa x antal timmar i, på förlossningen! Nåväl strax före kl 15 anlände en fin liten tjej, som idag fyller 20 år!!!
    Tänk vad tiden går fort!!!! Grattis till min lilla Hanna, från mamma!!

• Heisan

Min nya version utav Imse Vimse Spindel... Mycket poppis..

Imse Vimse Spindel klättra uppför trån

Fick syn på Heisan, bet henne i tån

Heisan hon skrek o föll sen ned o dog

Imse Vimse spindel satte sig o log....

Svar på tråden Kärringmaffian del 13