• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi
    modestyonly skrev 2009-08-20 16:17:14 följande:
    Jag har jobbat klart för idag och varit hos sjukgymnasten och han knäckte loss lite låsningar! Nu kan jag inte skjuta upp städningen mer! Jag har em/kväll idag och em imorgon på mig och imorgon ska jag dessutom handla...
    Men städa inte för mycket så det låser sig igen!
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-20 16:26:17 följande:
    Vi har varit på utflykt till ett trevligt litet ställe o tittat på båtar o måsar, åt lunch på en väldigt bra pub, o sen vandrade vi runt o tittade på mera båtar o mera måsar. Ibland krävs det inte så mycket för att utflykter ska bli lyckade...
    Låter mysigt
    modestyonly skrev 2009-08-20 16:17:14 följande:
    Jag har jobbat klart för idag och varit hos sjukgymnasten och han knäckte loss lite låsningar! Nu kan jag inte skjuta upp städningen mer! Jag har em/kväll idag och em imorgon på mig och imorgon ska jag dessutom handla...
    Var rädd om dig
  • Kibell

God middag!
    Känns som det var ett tag sen jag var här

Vi ska med äta kräftor med grannarna i helgen. Men först ska vi in till BR på fm. Jag har lovat att Belle ska få köpa lego Hon har fått lite av grannen + några rbot/actionfigurer. Hon gillade dom skarpt

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell

Svalis, hur är det att komma igång och jobba igen?

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-08-20 16:44:07 följande:
    Svalis, hur är det att komma igång och jobba igen?
    Jobbade kort dag igår o har varit ledig idag så än så länge känns det ok.
    Lite trist dock att när man kliver in på jobbet så känns det som om man var där igår, inget nytt på den fronten
    Har du fullt upp med friidrottsVM nu
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-08-20 16:46:25 följande:
    Jobbade kort dag igår o har varit ledig idag så än så länge känns det ok.Lite trist dock att när man kliver in på jobbet så känns det som om man var där igår, inget nytt på den fronten Har du fullt upp med friidrottsVM nu
    Känner igen det där. Känns inte som man var ledig 6 veckor snarare 1 eller 2.
    Friidrotten kollas på så klart
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s

Hmm... vi har inte gjort ett vettigt handtag idag, bara varit
    Eller jo förresten, vi åkte in till Rimbo och köpte LEGO till Linns kompis, sen var vi in på presentaffären för att köpa ett kort till paketet - tog en halvtimme innan Linn hade bestämt sig för vilket kort han skulle få, dom har rätt mycke kort där så det var svårt att välja

• S vali s
    Kibell skrev 2009-08-20 16:50:18 följande:
    Känner igen det där. Känns inte som man var ledig 6 veckor snarare 1 eller 2.Friidrotten kollas på så klart
    Ja man skulle behöva lite mer semester tror jag

Eller... ja ibland undrar jag varför folk stannar på ett arbete där dom så uppenbarligen inte trivs, visst nu är det inte läge att byta kanske men någon gång under alla dessa år man harvat på samma ställe borde det ha funnit ett läge där man kunnat söka sig någon annanstans eller är det så enkelt att en del fastnar i gnällträsket och aldrig kommer därifrån Att gnällandet liksom blir en naturlig del av arbetsdagen
    Sorgligt...
  • Kibell

Nu har vi fått lite mat i magen

S vali s skrev 2009-08-20 17:03:11 följande:
    Ja man skulle behöva lite mer semester tror jag Eller... ja ibland undrar jag varför folk stannar på ett arbete där dom så uppenbarligen inte trivs, visst nu är det inte läge att byta kanske men någon gång under alla dessa år man harvat på samma ställe borde det ha funnit ett läge där man kunnat söka sig någon annanstans eller är det så enkelt att en del fastnar i gnällträsket och aldrig kommer därifrån Att gnällandet liksom blir en naturlig del av arbetsdagen Sorgligt...
    Istället för att gnälla får man väl göra nåtåt sin situation annars bara gilla läget...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell

Tänker ni vaccinera er mot svininfluensan?
    Jag vet inte hur vi ska göra. Sägs ju att man kan få en del tråkiga biverkningar...

♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13