Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
God kväll!
Gustav är i säng. Två sagor blev det i kväll. Sedan var han nöjd och bad mig att lämna hans rum
Mats är i Oskarshamn och undervisar den här veckan. Jag pratade med honom för någon timme sedan och han mådde inte alls bra. Han kände sig alldeles genomtrött, kanske på väg att bli sjuk ![]()
Vi åkte till Ikea men först gjorde vi ett stopp på Toys r us
Det var jag , belle och typ 5 till där
Hur lugnt och skönt som helst att gå där. Vi köpte en födelsedagspresent till en blivande 4-åring. Belle vill ha samma
S¨det blev en Steffi hippiedocka. Sedan var det Ikea. Belle upptäckte Småland och ville vara där så då gick jag för mig själv en timme. Konstig känsla. Sparade barnens Ikea så Belle fick följa med och välja vad hon ville ha till sitt rum. Det blev lite förvaringssaker. Nu ser det inte så rörigt ut i hyllan längre ![]()
Kibell: Det låter som en härlig dag.
Vi skulle ha åkt till IKEA (vi = jag, Gustav och min mamma) men det blev aldrig av. Mamma hade varit inne på deras hemsida för att titta efter de saker hon ville ha men de fanns inte där. Både hon och jag utgick ifrån att de nog har utgått ur sortimentet. Men det kanske finns saker på varuhusen som inte finns på hemsidan, eller...?
Hon är på jakt efter en klädhängare med krokar. Man hakar fast den ovanpå dörren. Sedan vill hon ha en "herrbetjänt".
God afton.