• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell
    Kazeer skrev 2009-08-24 21:23:22 följande:
    Nu har mamma och jag planerat en IKEA-tripp i morgon. Och nu vet jag varför ingen av oss hittade den på hemsidan. Vi tittade under "krokar och hängare" i stället för under "småförvaring" (dumma oss ).
    Det är ju inte lätt att veta var dom lägger sina skar under för rubriker...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-24 21:15:18 följande:
    IKEA är livsfarligt
    Vi tog oss runt på 45 min sist, inte illa. Fast då räknar jag inte med svenska matbutiken...
  • Kazeer
    MRSVi skrev 2009-08-24 21:29:51 följande:
    Vi tog oss runt på 45 min sist, inte illa. Fast då räknar jag inte med svenska matbutiken...
    Jag gick igenom världens minsta IKEA (enligt hörsägen) i Gävle på 15 minuter.

Morgondagens tur blir antagligen den sista till gamla IKEA i Malmö. I oktober öppnar ett nytt IKEA på Svågertorp och det lär bli världens största (också hörsägen).
    BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kibell
    MRSVi skrev 2009-08-24 21:29:51 följande:
    Vi var på Ikea i tre timmar. Då åt vi en sen lunch med
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

Livet är skört...

I helgen fick jag veta att en kompis från grundskolan går genom en svår tid. För ca en månad sedan gifte hon sig och livet var på topp. Nu ligger hennes man på intensiven efter en stroke

BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kibell
    Kazeer skrev 2009-08-24 21:37:59 följande:
    Livet är skört...I helgen fick jag veta att en kompis från grundskolan går genom en svår tid. För ca en månad sedan gifte hon sig och livet var på topp. Nu ligger hennes man på intensiven efter en stroke
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • stora storken
    Livet är skört...I helgen fick jag veta att en kompis från grundskolan går genom en svår tid. För ca en månad sedan gifte hon sig och livet var på topp. Nu ligger hennes man på intensiven efter en stroke
    Jobbigt.....
    ♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • MRSVi
    Hoppas det går bra.
  • stora storken

Dags att ladda för sista avsnittet av "Prison"....

Om nu någon vet vad som händer...så snälla...berätta inte...vill inte veta...

• stora storken

Usch är det något som ökar så är det just stroke....många av våra kunder som drabbats av det...och unga personer....

Svar på tråden Kärringmaffian del 13