• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-25 08:51:33 följande:
    God morgon.I går var det Wallander på tv här igen, de är super, tycker jag. Måndagkvällar är numera heligt vikta åt det.
    Finns ju sämre sätt att tillbringa en måndagskväll på än tillsammans med Wallander
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-08-25 09:20:11 följande:
    God morgon...här har vi varit iväg med Wille och snart ska jag väl åka och jobba lite i Enköping idag....lite intervjuer mm...med andra ord en ganska "slapp" dag. Ska passa på och "tigga" åt mig en fika hos en av kunderna för att höra hur han haft det i sommar också...
    Hoppas du får en riktigt slapp dag, man ska inte förta sig på jobbet om man inte måste
  • Kazeer
    Kibell skrev 2009-08-25 10:08:13 följande:
    Kazeer, hur går det på jobbfronten?Hamnade visst i Belles rum och röjde lite
    Just nu går det inte alls på jobbfronten. Men det är bara att fortsätta söka. Sedan är man väl inte den mest attraktiva personen på arbetsmarknaden med tanke på att jag är gravid.
    BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kibell
    Kazeer skrev 2009-08-25 10:24:42 följande:
    Just nu går det inte alls på jobbfronten. Men det är bara att fortsätta söka. Sedan är man väl inte den mest attraktiva personen på arbetsmarknaden med tanke på att jag är gravid.
    Kanske nån vikariepool för lärare?
    Vad härligt att snart få vara mammaledig
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer
    Kibell skrev 2009-08-25 10:27:33 följande:
    Kanske nån vikariepool för lärare?Vad härligt att snart få vara mammaledig
    Ja, föräldraledigheten ser jag fram emot men det vore ju trevligt om jag kan överleva på föräldrapenningen också.
  • Kibell
    Kazeer skrev 2009-08-25 10:29:50 följande:
    Ja, föräldraledigheten ser jag fram emot men det vore ju trevligt om jag kan överleva på föräldrapenningen också.
    Ja det förstår jag. Är det 6 månader man ska ha jobbat för att slippa lägsta garanti?
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer
    Kibell skrev 2009-08-25 11:27:44 följande:
    Ja det förstår jag. Är det 6 månader man ska ha jobbat för att slippa lägsta garanti?
    Det är väl något sådant och så måste man se till att vara inskriven på arbetsförmedlingen när man inte har jobb.
  • Kazeer

Nu ska jag se till att få lite lunch i mig. Det fanns korv stroganoff i frysen

• Kibell

Här blir det potatismos och fiskpinnar till lunch.
    Jag har röjt lite i köket. Men efter lunch blir det en tur till bibblan sen glassbilen .-)

♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi

Vi tog en sväng i parken, o där hade de satt upp ett stort danstält... vi fick titta in, o Alice rusade genast ut på dansgolvet.

Alice dansarAlice dansarAlice dansar

Det blir till att hosta upp för danslektioner, tror jag.

Alla bilderna går att klicka upp, om nån skulle vara intresserad, den usla bildkvaliteten beror på att jag inte hann ändra inställningarna...

Svar på tråden Kärringmaffian del 13