• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Caffreys
    Kibell skrev 2009-08-25 08:52:06 följande:
    God morgon!Ytterligare en ledig dag Det blir ett besök på bibloteket lite senare.
    Är det planeringsdag även idag på dagis?
  • Kibell
    Caffreys skrev 2009-08-25 08:55:45 följande:
    God morgon!Lämnat Amelie i skolan allt löper på bra och hon springer långt före mig när vi går dit. Hon har börjat lära känna fler tjejer så det gör allt roligare. Många har ju redan kompisar eftersom dom gått på dagis ihop. Lärarna verkar jätte bra. Det är två lärare och en barnskötare i Amelies klass på 28 barn.
    Oj 28 st. Då är dom många.
    Caffreys skrev 2009-08-25 08:57:46 följande:
    Är det planeringsdag även idag på dagis?
    Japp Inget mig emot
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Heisan
    Caffreys skrev 2009-08-25 08:55:45 följande:
    God morgon! Lämnat Amelie i skolan allt löper på bra och hon springer långt före mig när vi går dit. Hon har börjat lära känna fler tjejer så det gör allt roligare. Många har ju redan kompisar eftersom dom gått på dagis ihop. Lärarna verkar jätte bra. Det är två lärare och en barnskötare i Amelies klass på 28 barn.
    Här är det 10 barn i Emmas klass o tre vuxna, varav en lärare...
  • stora storken

God morgon...här har vi varit iväg med Wille och snart ska jag väl åka och jobba lite i Enköping idag....lite intervjuer mm...med andra ord en ganska "slapp" dag. Ska passa på och "tigga" åt mig en fika hos en av kunderna för att höra hur han haft det i sommar också...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Kibell
    Heisan skrev 2009-08-25 09:19:50 följande:
    Här är det 10 barn i Emmas klass o tre vuxna, varav en lärare...
    Vilken lyx
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell

Börjar bli dags att duscha och klä på sig Belle gick upp för en stund sen och äter just nu frukost.

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer
    MRSVi skrev 2009-08-25 08:51:33 följande:
    God morgon.I går var det Wallander på tv här igen, de är super, tycker jag. Måndagkvällar är numera heligt vikta åt det.
    De ska visas på svensk TV (TV4?) i höst och jag ser verkligen fram emot att se dem. Jag hoppas att de kommer att gå på en kanal som vi har. Annars får någon av mina föräldrar spela in dem åt mig.
    BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Jag har lämnat Gustav på förskolan. Han ville inte alls gå dit utan ville hellre stanna hemma och leka med sitt BRIO-tåg. Han passade på att "sköta magen" på vägen dit, så jag bytte blöjan på honom när vi kom fram. Jag var helt genomsvettig efteråt. Det är jobbigt med skötbord man inte är van vid (inget fanns där jag ville ha det ). Dessutom är jag så fumlig nuförtiden. Fruktansvärt enerverande.

Ja ja, när blöjan var bytt, följde jag med Gustav in på avdelningen och tittade på vilka förändringar som gjorts sedan förra veckan. Gustav hittade klossar att leka med och sade glatt hej då till mig.

BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kibell

Kazeer, hur går det på jobbfronten?

Hamnade visst i Belles rum och röjde lite

♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13