• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer
    stora storken skrev 2009-08-24 21:50:56 följande:
    Usch är det något som ökar så är det just stroke....många av våra kunder som drabbats av det...och unga personer....
    Jag tror att han är född 1974, så han är sannerligen ung.
    BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer
    stora storken skrev 2009-08-24 21:49:37 följande:
    Dags att ladda för sista avsnittet av "Prison".... Om nu någon vet vad som händer...så snälla...berätta inte...vill inte veta...
    Jag har aldrig sett ett avsnitt av den serien. Hoppas att avslutningen är bra.

Jag ska försöka ta mig i kragen och ta itu med några måsten innan sängen väntar. Hänga tvätt. Duscha. Och sedan hoppas jag orka läsa några sidor i "Aldrig fucka upp" innan jag somnar.
    BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kibell
    stora storken skrev 2009-08-24 21:49:37 följande:
    Dags att ladda för sista avsnittet av "Prison".... Om nu någon vet vad som händer...så snälla...berätta inte...vill inte veta...
    Ska med se...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    Kazeer skrev 2009-08-24 21:54:21 följande:
    Jag har aldrig sett ett avsnitt av den serien. Hoppas att avslutningen är bra.Jag ska försöka ta mig i kragen och ta itu med några måsten innan sängen väntar. Hänga tvätt. Duscha. Och sedan hoppas jag orka läsa några sidor i "Aldrig fucka upp" innan jag somnar.
    Gillar du boken?
    Jag läste den i höstas. Jag tyckte om den.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-08-24 21:37:59 följande:
    Livet är skört...I helgen fick jag veta att en kompis från grundskolan går genom en svår tid. För ca en månad sedan gifte hon sig och livet var på topp. Nu ligger hennes man på intensiven efter en stroke

Livet är skört, man ska vara rädd om sin familj o sina vänner.
    Våra bösta kompisar har det jättetufft just nu och man känner sig rätt pytteliten när det enda man kan göra är att bara finnas där som vän, vilket iofs inte är så bara men man skulle så gärna ta en del av deras "skit" för att lätta bördan
    Den late får brått när det blir kväll
  • modestyonly

Jobbigt när livet inte blir som man hoppats!!!

Jag har tagit mig igenom en jobbkväll till, ska jobba imorgon kväll också, sen ska jag vara ledig 5 dagar!! Det ska bli skönt då jag har lite att fundera över just nu!!

• modestyonly

Måste kliva upp kl 4 för att skicka Fabian på skolres! Fattar inte varför dom ska åka så tidigt, dom ska inte precis ut och flyga!!!

• Kibell
    modestyonly skrev 2009-08-24 22:46:16 följande:
    Måste kliva upp kl 4 för att skicka Fabian på skolres! Fattar inte varför dom ska åka så tidigt, dom ska inte precis ut och flyga!!!
    vart ska dom fara så tidigt?
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • modestyonly
    Kibell skrev 2009-08-24 22:47:48 följande:
    vart ska dom fara så tidigt?
    Nån ö åt Norrtäljehållet...
  • Kibell
    modestyonly skrev 2009-08-24 22:51:57 följande:
    Nån ö åt Norrtäljehållet...
    Men varför i hela friden så tidigt. Det tar ju inte 10 timmar dit...?
    ♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13