• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell

Trotsade tröttheten igår och kollade när Christer gick ut i rymden. Men sen orkade jag inte vara vaken, somnade med datorn på

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

Usch, vad arg jag är just nu!

Mats skulle ta med sig ett gratulationskort och lägga i min pappas brevlåda idag. I samband med att han gick till jobbet i morse påminde jag honom om det och berättade att kortet fanns ute i hallen.

Alldeles nyss kastade jag en blick ut i hallen ... och där står kortet fortfarande. Är det verkligen rimligt att man har ett så j-vla kort minne? Det handlade om 30 sek från det att jag pratade med honom tills han gick ut genom dörren!

Ja ja, det är ingen ko på isen. Pappa behöver inte kortet förrän på måndag, så jag kan köra hem till honom under helgen. Och det är ju alltid kul att träffa pappa!

Ibland undrar jag bara hur selektivt en människas minne kan vara... {#lang_emotions_demon}

BF febr-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kibell

Jag kan ha så kort minne Dock inte alltid men ibland blir det så. JAg brukar säga att jag säker blir senil tidigt...

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-09-04 08:08:18 följande:
    Svalis: Hur är det med munnen idag? Bättre?
    Tack, det är Något... pratade med min tandläkare precis, han ville egentligen att jag skulle komma dit men till slut bestämde vi tillsammans att eftersom det är rätt långt att åka dit och att det trots allt känns bättre så skulle vi avvakta
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-09-04 08:40:14 följande:
    Det låter som "post natal depression"...?
    Hon fick ju hjälp att bearbeta det hela när allt "släppte" och det klassades inte som det - då iallafall, idag hade  diagnosen kanske varit en annan...
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-09-04 09:07:24 följande:
    Trotsade tröttheten igår och kollade när Christer gick ut i rymden. Men sen orkade jag inte vara vaken, somnade med datorn på
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-09-04 09:14:52 följande:
    Usch, vad arg jag är just nu! Mats skulle ta med sig ett gratulationskort och lägga i min pappas brevlåda idag. I samband med att han gick till jobbet i morse påminde jag honom om det och berättade att kortet fanns ute i hallen.Alldeles nyss kastade jag en blick ut i hallen ... och där står kortet fortfarande. Är det verkligen rimligt att man har ett så j-vla kort minne? Det handlade om 30 sek från det att jag pratade med honom tills han gick ut genom dörren! Ja ja, det är ingen ko på isen. Pappa behöver inte kortet förrän på måndag, så jag kan köra hem till honom under helgen. Och det är ju alltid kul att träffa pappa! Ibland undrar jag bara hur selektivt en människas minne kan vara...
    Jag förstår att du är irriterad men tänk positivt, du får träffa din pappa
    Och... jo jag kan ha rätt kort minne. Min farfar hävdar att det handlar om intresse eller snarare brist på intresse när man glömmer {#lang_emotions_dreamer}
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-09-04 10:32:22 följande:
    Jag förstår att du är irriterad men tänk positivt, du får träffa din pappa Och... jo jag kan ha rätt kort minne. Min farfar hävdar att det handlar om intresse eller snarare brist på intresse när man glömmer
    Jag håller med din farfar till 100%.

Det finns saker som man ALDRIG glömmer och sedan finns det saker som man ALLTID glömmer.

Och jag ska erkänna att mitt ibland också kan vara kort... {#lang_emotions_embarassed}
    BF febr-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Heisan

Halloj.. Lynnen o jaghar varit i skogen med hundarna o hos hästarna...

Sandra o Morgan är hemma-Sandra var varm imorse o Morgan mådde illa.
    Emma kom iväg i alla fall...
    Jaghar ont i min arm o axel-tog ett tag innan jag hajjade varför-jag puttade bilen med den axeln ju..*ajaj*

Tandvärk har jag med-har två tänder som ska ut...

Nu ska jag se på en film o sedan har jag lovat Lynnen att baka med henne.

Kazeer-Jag kan glömma mitt i en mening vad jag pratar om... Jag undrar vad det betyder egentligen..

• MRSVi
    Kazeer skrev 2009-09-04 09:14:52 följande:
    Usch, vad arg jag är just nu! Mats skulle ta med sig ett gratulationskort och lägga i min pappas brevlåda idag. I samband med att han gick till jobbet i morse påminde jag honom om det och berättade att kortet fanns ute i hallen.Alldeles nyss kastade jag en blick ut i hallen ... och där står kortet fortfarande. Är det verkligen rimligt att man har ett så j-vla kort minne? Det handlade om 30 sek från det att jag pratade med honom tills han gick ut genom dörren! Ja ja, det är ingen ko på isen. Pappa behöver inte kortet förrän på måndag, så jag kan köra hem till honom under helgen. Och det är ju alltid kul att träffa pappa! Ibland undrar jag bara hur selektivt en människas minne kan vara...
    Hmm, vad kan han göra för att få dig glad igen... ta med sig dyr choklad hem?
Svar på tråden Kärringmaffian del 13