• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi

God kväll.

Vi har ätit middag, maken for iväg för att köpa ett par gummistövlar till mig, o kom tillbaka med två böcker o lokalt vin, snart ska barnen i säng, det blåser friskt ute, o jag bara gäspar.

• S vali s
    modestyonly skrev 2009-09-04 18:15:16 följande:
    Hur länge måste du plåga dig med flytande???Hät åts det Nachotallrik och jag blev proppmätt, lätt att lassa på för mycket när man ska ta av så många sorter samtidigt!!!
    Jag borde ha kunnat börja med lättuggat redan nu men det gör så in i h*lvete ont efter att man ätit så jag kör flytande ett dygn till
  • S vali s
    Heisan skrev 2009-09-04 18:23:04 följande:
    Halloj, här blir det bara pommes o korv. Diskmaskinen har ett stopp o handlaren i byn hade inte bikarbonat så jag måste lösa det på något annat sätt...Jaha-först grillparty o sedan ponnykalas.. Här är det lyxigt värre *sneglar avundsjukt*
    Det är hemskt, vem f*n tror människan att hon är egentligen
    Det är liksom bara fööööööör mycke
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-09-04 20:34:55 följande:
    God kväll.Vi har ätit middag, maken for iväg för att köpa ett par gummistövlar till mig, o kom tillbaka med två böcker o lokalt vin, snart ska barnen i säng, det blåser friskt ute, o jag bara gäspar.
    Håll dig undan från vinet då, annars lär du väl somna
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-09-04 20:45:06 följande:
    Håll dig undan från vinet då, annars lär du väl somna
    Av tristess, då, det var någon konstig lågalkoholvariant han fick tag på. "Men det var extrapris".... Verkligen? Jag undrar varför.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-09-04 20:47:45 följande:
    Av tristess, då, det var någon konstig lågalkoholvariant han fick tag på. "Men det var extrapris".... Verkligen? Jag undrar varför.

Men vad sjutton om ngr veckor sitter du i Frihanra en lördgskväll op då ska vi korka upp sommarens vinskörd - jag konstterade precis att jag fått fyra flaskor vin nu i sommar som vi kan sippa i oss
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-09-04 20:56:14 följande:
    Men vad sjutton om ngr veckor sitter du i Frihanra en lördgskväll op då ska vi korka upp sommarens vinskörd - jag konstterade precis att jag fått fyra flaskor vin nu i sommar som vi kan sippa i oss
    Lysande.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-09-04 21:07:35 följande:
    Lysande.
    {#lang_emotions_cheers}
  • Heisan

Ha! Jag fick bort stoppet i diskmaskinen-men jag fick montera i sär den o ha mig först-ett drygt jobb som tog tad. Men nu funkar det igen..*håller tummarna*
    Lynnen har just somnat-Emma är på väg att somna-Sandra är förkyld o Morgan är både förkyld o har feber o ont i halsen...

Man tänker lite svininfluensa då grannens son verkar ha det.
    Men det är säkert ingen fara...*håller tummarna igen*

Svar på tråden Kärringmaffian del 13