Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Vi har väldigt ofta levande ljus eftersom jag gillar kandelabrar o ljuskronor o annat shit...
O bor man som vi i ett genuint trähus så får man lov att skrämma ungarna..
Vi tänder ofta ljus men så fort någon av oss vuxna reser sig från tex soffan så släcker vi ljusen direkt. det händer på ett ögonblicksverk, jag har varit med om en nära anhörig vars hus brann ner och har regeln att det alltid ska finnas en vuxen som har koll på ljusen ![]()
Nu ska jag krypa i säng-eller rättare sagt soffan...
Nu är vi inne på mer än tredje veckan utan värme o varmvatten hemma.
God morgon.
I dag ska jag försöka köpa gummistövlar, o döda ogräs i trädgården.
Gomorron!!
Här vaknade vi ganska tidigt, trots att det blev sent igår!
Fabian var på disco i stan, det var kollogården som anordnade för alla som var där i somras, halv tolv höll det på till, så jag ville ha lite telefonkontakt med honom på hemvägen!!!
Svininfluensan: Allt är inte det, men har man influensa, så har man förmodligen det! Man ska inte hetsa upp sig över en nysning, men om man tar det säkra före det osäkra, så sprider man inget iaf!!! Man märker väl om man är "vanligt" förkyld, eller får influensa symptom!!
God morgon!
Jag sov till 8. Mats var uppe kl 5. Han vaknade, när jag satte på radion. Jag brukar sätta på radion, när jag vaknar på natten. Nåväl, han blev inte glad över att jag väckte honom. Men nu är vi kvitt med tanke på att han glömde mitt kort igår och jag måste köra till Malmö idag
Det regnar. Och det behövs.