• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s

Det var tre kattungar i kullen, den ena av dom visade mkt tydligt att han inte ville flytta hem till oss
    När vi kom in i rummet spatserade han raskt iväg till andra sidan av sängen och där höll han sig, när Ylva lyfte fram honom vände han rumpan till och knallade ut i hallen på en gång...
    ... Jag tog det som ett tack men nej tack

• Caffreys

Amelie informerar mig precis om vikten av att ha majsormen i en bur, den kan ju skada sig på min spikmatta annars. Ha ha

• stora storken
    S vali s skrev 2009-06-14 18:59:13 följande:
    Det var tre kattungar i kullen, den ena av dom visade mkt tydligt att han inte ville flytta hem till oss När vi kom in i rummet spatserade han raskt iväg till andra sidan av sängen och där höll han sig, när Ylva lyfte fram honom vände han rumpan till och knallade ut i hallen på en gång...... Jag tog det som ett tack men nej tack
    ....speciella djur...
    ♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s
    Caffreys skrev 2009-06-14 19:02:55 följande:
    Amelie informerar mig precis om vikten av att ha majsormen i en bur, den kan ju skada sig på min spikmatta annars. Ha ha
    Mycke klokt tänkt, bara majsormen som fattas
    stora storken skrev 2009-06-14 19:10:08 följande:
    ....speciella djur...
    Ja, det var ju liksom bara att gilla läget
    men han kände nog på sig att han var dömd på förhand, han är ljustgråspräcklig och en sån katt har jag redan haft
  • S vali s

Jag la in Linn i sängen, innan jag skulle läsa sagen ville jag gå och kissa. När jag kom tillbaka så sov hon
    Och... Ja helt rätt, Paul är inte hemma

• Kibell

Äntligen klar i tvättstugan, disken...
    Trist bara när mna kommer och ska hämta tvätten så är torktumlaren kall och tvätten blöt
    Nu ska nattning alldeles strax påbörjas

♥Älskar min Isabelle♥
  • stora storken
    S vali s skrev 2009-06-14 19:17:23 följande:
    Jag la in Linn i sängen, innan jag skulle läsa sagen ville jag gå och kissa. När jag kom tillbaka så sov hon Och... Ja helt rätt, Paul är inte hemma
    ♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-14 19:20:55 följande:
    Äntligen klar i tvättstugan, disken...Trist bara när mna kommer och ska hämta tvätten så är torktumlaren kall och tvätten blöt Nu ska nattning alldeles strax påbörjas
    Tråkigt...
  • modestyonly

Man ska inte snåla på godsaker!! Jag har lite knapert med pengar, så jag köpte en snålvariant på choklad, ICA´s eget märke, apelsincrisp! Den var inte alls god Kunde sparat dom 15 kronorna lika bra! Skarp apelsinsmak och alldeles för tjocka bitar!! Tacka vet jag Marabous...

Svar på tråden Kärringmaffian del 13