• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Caffreys
    modestyonly skrev 2009-06-14 10:47:54 följande:
    Gomorron, och regnet det bara öser ner...tur man inte har semester ännu... Pappa är lite sämre igen, undrar om han fixar det här Ska försöka åka dit imorgon, hoppas J mår bättre så han kan ta Oscar..
    Hoppas allt går bra.
  • Kazeer

God eftermiddag!

Strålande sol. Gustav har varit ute i trädgården större delen av förmiddagen och nu ligger han och sover. Jag frostar av frysen. Mats är och slänger skräp på återvinningscentralen.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s

Nu har vi varit o tittat på kattungar, någon av dessa två blir det

• S vali s

Linns favorit

Återstår att se vem som har den avgörande rösten
    Tills på tisdag ska vi ha bestämt oss
  • S vali s

Moddan: En stor kram full med omtanke till dig, hoppas att det vänder för din pappa. Han och ni runt omkring har haft det kämpigt ett bra tag nu *kram*

Storken: Kattungarna är 5v. nu *nerräkning*

• Kibell

Svalis, jättesöta kattungar. Båda är söta men den som föll mig mest i smaken var din favorit

Nu har det ätits tårta här med. En liten rottisvalp på 9 veckor var med. Så himla söt och busig

♥Älskar min Isabelle♥
  • Caffreys
    S vali s skrev 2009-06-14 14:36:08 följande:
    Moddan: En stor kram full med omtanke till dig, hoppas att det vänder för din pappa. Han och ni runt omkring har haft det kämpigt ett bra tag nu *kram*Storken: Kattungarna är 5v. nu *nerräkning*
    Varför inte ta båda.
  • S vali s
    Caffreys skrev 2009-06-14 14:56:04 följande:
    Varför inte ta båda.
    Precis vad Linn sa men nej tack
    Kibell skrev 2009-06-14 14:43:16 följande:
    Svalis, jättesöta kattungar. Båda är söta men den som föll mig mest i smaken var din favorit Nu har det ätits tårta här med. En liten rottisvalp på 9 veckor var med. Så himla söt och busig
    Min favorit var lite "tuffare", Linns favorit var lite mer betraktare... Rottisvalpar som är så söta ÄmysÄ
Svar på tråden Kärringmaffian del 13