• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Caffreys

Frågade Amelie hur man gör när man sjunger rock. Självklart gjorde hon tecknet med händerna samt började hedbanga och svänga med sin långa man.

• Kibell

Den här sötnosen var och hälsade på oss.
    Kingston 9 veckor.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • modestyonly
    Caffreys skrev 2009-06-14 15:10:35 följande:
    Frågade Amelie hur man gör när man sjunger rock. Självklart gjorde hon tecknet med händerna samt började hedbanga och svänga med sin långa man.
    Lika bra hon lär sig i tid
  • S vali s
    Caffreys skrev 2009-06-14 15:10:35 följande:
    Härligt, om nå´t år gör ni sällskap på konsert
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-14 15:10:51 följande:
    Den här sötnosen var och hälsade på oss.Kingston 9 veckor.
    Sötis
  • S vali s

Sådär, tog ett "snabbröj" dvs plocjade lite på övervåningen och tog ett varv med dammsugaren
    Känns riktigt skönt

I morogn funderar jag på att "röja ur" Annas rum och inreda en liten temporäör syhörna samt liten "lekhörna" till Linn
    Renoveringen sätter vi igång med när Joakim flyttar så det är lika bra att utnyttja rummet fram tills dess

• Kibell

Här försvann elen ett tag. Mitt i baket. Som tur var hade jag inte satt in cheesecaken i ugnen.

Svalis, så nu har Anna åkt...

♥Älskar min Isabelle♥
  • Caffreys

Nu har vi varit ute och promenerat i regnet, hoppat i vattenpölar och flyttat på sniglar.

• S vali s
    Kibell skrev 2009-06-14 16:24:18 följande:
    Här försvann elen ett tag. Mitt i baket. Som tur var hade jag inte satt in cheesecaken i ugnen.Svalis, så nu har Anna åkt...
    Ja.... det känns konstigt, eller rättare sagt jag har inte fattat det ännu. Hennes rum är så gott som urplockat men...
    Ja jag vänjer mig nog, även om det är livets gång så känns det sorgligt- Tack o lov att vi har Linn annars skulle det blir sjukt jobbigt sen i augsústi nnär Joakim flyttar
  • S vali s
    Caffreys skrev 2009-06-14 16:45:34 följande:
    Nu har vi varit ute och promenerat i regnet, hoppat i vattenpölar och flyttat på sniglar.
    Linn vill gå ut men det ösregnar och blåser småspik....
Svar på tråden Kärringmaffian del 13