• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-06-13 23:35:53 följande:
    Ja du är ju van att hon åker..Nu dags för sängen..natti!!
    Sov gott
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-06-13 23:42:39 följande:
    Vi har väl hållt lite halvfart har du haft en bra dag tillsammans med fågelskr--- f´låt jag menar svärmor
    Riktigt trevligt faktiskt. Fågelskrämmefestivalen var kul, ungarna fick vara i hoppborg, Alice fick ansiktet målat, Anton köpte några bilar, de fick vara med om klockringning i den lilla vackra kyrkan i byn vi var i, o det var härligt väder. Svärmor har varit på sitt bästa beteende, maten var god, o vinet med.
    Men Nalle är borta! Finns ingenstans. Alice var duktig o gick med på att sova utan henne, men jag hoppas hon inte vaknar mitt i natten o vill ha Nalle då...
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-13 23:48:30 följande:
    Riktigt trevligt faktiskt. Fågelskrämmefestivalen var kul, ungarna fick vara i hoppborg, Alice fick ansiktet målat, Anton köpte några bilar, de fick vara med om klockringning i den lilla vackra kyrkan i byn vi var i, o det var härligt väder. Svärmor har varit på sitt bästa beteende, maten var god, o vinet med.Men Nalle är borta! Finns ingenstans. Alice var duktig o gick med på att sova utan henne, men jag hoppas hon inte vaknar mitt i natten o vill ha Nalle då...
    Skönt att dagen varit bra men stackars Alice
  • MRSVi

God morgon.

Jag hittade nyss Nalle! Hurra. Bakom skrivaren satt hon.

I dag ska vi visa makens föräldrar det nya shoppingcentret, o sen äta lunch på en restaurang där  vi aldrig varit innan, men som lär ska ha god mat. Alice o jag kikade in genom fönstret där o såg att de hade rosa servetter, så vi tror att den är bra!

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-14 08:45:37 följande:
    God morgon.Jag hittade nyss Nalle! Hurra. Bakom skrivaren satt hon.I dag ska vi visa makens föräldrar det nya shoppingcentret, o sen äta lunch på en restaurang där  vi aldrig varit innan, men som lär ska ha god mat. Alice o jag kikade in genom fönstret där o såg att de hade rosa servetter, så vi tror att den är bra!
    Rosa servetter borgar för en bra restaurang

Morrn morrn
    Idag ska vi förmodligen åka o titta på kattunge, jag ska bara dubbelkchecka med Linns "fröken" att det är ok att vi kommer
    Men först ska vi se till att Anna o grabbarna kommer iväg {#lang_emotions_cry}
  • Kibell

God morgon!
    Fy vilken trist väder det är idag
    Belle sover än. Jag gick upp tidigare för att plocka undan innan familjen kommer på lite fika.

Svalis, du får be Anna komma och hälsa på ofta. Vad säger Linn om att hon ska flytta? Har hon förstått innebörden av det?

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s

MrsV: Fin bild och skönt att nalle kom till rätta

kibell: Vädret suger
    Jag tror inte att Linn har förstått innebörden av att Anna ska flytta, hon tror nog att Anna ska åka och hälsa på Magnus. Det tar nog ett tag innan hon inser det hela.

• Kibell

dags att kolla när det var tvättid. Lite surt om jag kommer kl 16, som jag tror det är, och så har det varit tidigare...

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-14 09:51:42 följande:
    dags att kolla när det var tvättid. Lite surt om jag kommer kl 16, som jag tror det är, och så har det varit tidigare...
    En dag som denna gör det ju inget att tillbringa tid i tvättstugan
Svar på tråden Kärringmaffian del 13