• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Caffreys

När vi var och promenerade så lovade jag amelie en klubba. Får jag vilken jag vill frågade hon, ja sa jag utan att tänka mig för. Hon drog med mig till video/godisbutiken och köpte en jätte Hello Kitty klubba för endast 25 kr!

• S vali s
    Caffreys skrev 2009-06-14 17:08:06 följande:
    När vi var och promenerade så lovade jag amelie en klubba. Får jag vilken jag vill frågade hon, ja sa jag utan att tänka mig för. Hon drog med mig till video/godisbutiken och köpte en jätte Hello Kitty klubba för endast 25 kr!
    Smart unge, hoppas att den var värd priset
    Linn brukar vilja gå in i en speciell godisaffär när vi är inne i Sthlm, där har dom Barbie o HelloKittyklubbor som kostar 20-25:-
    Sen taqr hon ett par slick och är "mätt" {#lang_emotions_djavulsk}

Nu ska vi ut i ösregnet *wow*
  • Caffreys

Nu ska jag ut i köket och göra kyckling med kokosnötsmjölk, thai redcurry, lök, paprika, champinjoner och glasnudlar.

• modestyonly
    Caffreys skrev 2009-06-14 17:11:27 följande:
    Nu ska jag ut i köket och göra kyckling med kokosnötsmjölk, thai redcurry, lök, paprika, champinjoner och glasnudlar.
    Vi åt kryddig korv i skivor, med mos och tsatziki och wokgrönskaer, ja och vitlöksbröd till! Hade lite överbliven chokladpudding till efterrätt, men den smakade nästan vitlök efter den middagen
  • stora storken

Nu så är sonen hemma igen...

Här blir det kyckling...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s

Nu har vi varit ute en snabbis
    Galonjacka & byxor och gummistövlar hjälpte föga när Linn simmade/låg på rygg i vattenpölarna - när vi kom in var hon dyngsur.
    Hennes stumpbyxor hade inte en torr fläck
    Nåja, kul hade hon och grannarna fick ännu en gång förfasa sig över at vi låter  henne simma/plaska i vattenpölarna

• S vali s
    stora storken skrev 2009-06-14 17:47:39 följande:
    Nu så är sonen hemma igen... Här blir det kyckling...
    Hur kändes det med två nätter utan Wille

Va gott ni äter allihopa
    Linn åt prinsessmakaroner och korv för en stund sen, jag är fortfarande mätt efter kebabtallriken jag åt till lunch så det blir nog att jag tar ngr mackor ikväll
    Joakim har ätit upp det sista från buffen, nu återstår bara ngr små chokladmousse och rätt mkt kakor
  • stora storken

Svalis: Jo det har varit lugne och skönt....bra att kunna röja och städa utan någon som går efter och stökar till igen...

Wille har haft det mycket bra och han var välkommen igen... ...så han måste ha skött sig...

Vatten är alltid kul....

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-06-14 18:00:25 följande:
    Svalis: Jo det har varit lugne och skönt....bra att kunna röja och städa utan någon som går efter och stökar till igen... Wille har haft det mycket bra och han var välkommen igen... ...så han måste ha skött sig... Vatten är alltid kul....
    Det längtar jagefter - ayy få städa utan att ngn går bakom ryggen på en och drar fram allt igen
    Skönt att Wille skött sig, men vem hade förväntat sig något annat från den gentlemannen

Linn badar och jag passar på att surfa lite
    Att tvätta hennes hår är en mkt trevlig sysselsättning jämfört med hennes stora syskon som vrålade som stuckna grisar när man tvättade deras hår
Svar på tråden Kärringmaffian del 13