• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Caffreys

God morgon!
    Vi vaknade vid halv 10. Jag är jätte trött. Vi somnade typ efter att Kibban och Belle gått. Sedan vaknade jag vid 2-3 tiden slog på tvn och avverkad 2 delar av Fredagen den 13:e sen lite annat. la mig igen vid halv 7.

• Kibell
    Caffreys skrev 2009-06-14 10:08:40 följande:
    God morgon! Vi vaknade vid halv 10. Jag är jätte trött. Vi somnade typ efter att Kibban och Belle gått. Sedan vaknade jag vid 2-3 tiden slog på tvn och avverkad 2 delar av Fredagen den 13:e sen lite annat. la mig igen vid halv 7.
    Var det kanske därför Belle inte fick nåt svar när hon ringde och skulle säöga att vi kommit hem
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-06-14 10:02:13 följande:
    En dag som denna gör det ju inget att tillbringa tid i tvättstugan
    Kl 16 var det. Då hinner jag fixa här hemma innan dom kommer. Funderar på att göra en tårta...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Caffreys
    Kibell skrev 2009-06-14 10:10:13 följande:
    Var det kanske därför Belle inte fick nåt svar när hon ringde och skulle säöga att vi kommit hem
    Du upptäckte att telefonen laddat ur. Fast vi somnade kanske runt 22
  • S vali s

Nu börjar det bli dags för tårkalas här....

Den late får brått när det blir kväll
  • modestyonly

Gomorron, och regnet det bara öser ner...tur man inte har semester ännu...

Pappa är lite sämre igen, undrar om han fixar det här
    Ska försöka åka dit imorgon, hoppas J mår bättre så han kan ta Oscar..

• MRSVi
    modestyonly skrev 2009-06-14 10:47:54 följande:
    Gomorron, och regnet det bara öser ner...tur man inte har semester ännu... Pappa är lite sämre igen, undrar om han fixar det här Ska försöka åka dit imorgon, hoppas J mår bättre så han kan ta Oscar..
    Hoppas verkligen allt går bra.
  • stora storken

God fm...

Här öser regnet ner..jag har hunnit med att städa igenom Willes rum och rensat en del... ...passa på när han är borta..

Modesty: jobbigt med din pappa ...hoppas han reder ut det...{#lang_emotions_flower}

Kibell: I dag är en tvätt dag...kan ju skölja ute om inte annat...

Svalis: Hur gammal är Kattungen nu?{#lang_emotions_cat} Linn är för hälig i regnet...

Mrs V: vilka fina färger i ansiktsmålningen...

Kibell: får väl säga god morgon till dig...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • modestyonly

Nu dags att fortsätta med städningen..tar lite idag också, funderar på om jag ska ta sov/vardagsrummet, plocka lite leksaer, till att börja med, får starta i nån ände!!

• modestyonly
    MRSVi skrev 2009-06-14 11:00:13 följande:
    Hoppas verkligen allt går bra.
    Ja man får leva på hoppet, men det tär på en som människa, att inte få slappna av..
Svar på tråden Kärringmaffian del 13