• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-18 20:34:24 följande:
    Det blir svintungt! Alice har inte haft vagn på länge nu, o jag saknar den fortfarande när jag kånkar o bär...
    Jag kommer nog att använda vagnen när vi åker in till stan ett tag till, det blir rätt mkt gående och framför allt släpande.
    Idag var Linn dessutom dötrött redan från start och ville sova... Inte helt lätt när man inte har vagn
    Nåja, nu slocknade hon i bilen hem så det var bara att bära in henne
  • stora storken
    S vali s skrev 2009-06-18 20:37:02 följande:
    Jag kommer nog att använda vagnen när vi åker in till stan ett tag till, det blir rätt mkt gående och framför allt släpande.Idag var Linn dessutom dötrött redan från start och ville sova... Inte helt lätt när man inte har vagn Nåja, nu slocknade hon i bilen hem så det var bara att bära in henne
    Här blir det oxå vagn ett bra tag till....jag har gjort försök utan men det är som du säger....vad gör man av allt...samt plötsligt av en trött kille....
    ♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken
    MRSVi skrev 2009-06-18 19:57:02 följande:
    Har ni dåligt väder?
    Skojar du...
  • Heisan

Här har det klarnat upp...
    Lynnen har slutat med vagn helt, jag är så elak så att jag påpekar att man har fötterna att gå med..

• stora storken
    Heisan skrev 2009-06-18 20:50:17 följande:
    Här har det klarnat upp...Lynnen har slutat med vagn helt, jag är så elak så att jag påpekar att man har fötterna att gå med..
    Det är sant....
  • S vali s
    Heisan skrev 2009-06-18 20:50:17 följande:
    Här har det klarnat upp...Lynnen har slutat med vagn helt, jag är så elak så att jag påpekar att man har fötterna att gå med..
    Jag är en sån snäll mamma att jag förstår att små fötter kan bli trötta ibland, speciellt när man knallar tre timmar på stan
  • Kibell
    MRSVi skrev 2009-06-18 20:34:58 följande:
    Äh, ni får säkert jättetrevligt ändå, o tänk på alla pengar ni sparar!
    Ja vi ska förhoppningsvis bara mysa hela dagen
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-06-18 20:46:20 följande:
    Här blir det oxå vagn ett bra tag till....jag har gjort försök utan men det är som du säger....vad gör man av allt...samt plötsligt av en trött kille....
    Många påsar blire ju nnär man shoppar

Linn och jag har inte riktigt samma klädsmak, det blev en del dividerande inne på PO.P idag - vi var inte alls överens om vilken tröja vi skulle köpa.
    - Vad är problemet undrade Paul... Köp båda så behöver ju ingen ge sig
    Lite lustigt är det att köpa tröjor i 104cl och byxor i 86cl
  • stora storken

Svalis: Var oxå in på Pop här om dagen och laddade upp med byxor och tröjor på Rea... Här kör vi 104 uppe och 98 nere....

• Heisan
    S vali s skrev 2009-06-18 20:57:41 följande:
    Jag är en sån snäll mamma att jag förstår att små fötter kan bli trötta ibland, speciellt när man knallar tre timmar på stan
    Det är det jag har mina axlar till..
Svar på tråden Kärringmaffian del 13