Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Jag o Alice har gjort en kladdkaka som står på svalning, den ska serveras med grädde o jordgubbar, hallon o björnbär. Alice måste smaka ett bär om hon vill ha kladdkaka, så hon ska tänka på vilket bär hon ska prova...
I samma ögonblick som mina föräldrar steg in genom dörren strax efter tolv, började det regna. Nu har det åskat och hällregnat i en dryg timme. Stella ligger inne på toaletten och är i upplösningstillstånd.
Vi har ätit lunch. Gustav vägrade dricka sin äppeljuice ur något annat än ett snapsglas
Jag ligger i soffan och vilar. Mitt huvud håller på att explodera.
Har varit till centrum och handlat. Köpte svenska jordgubbar, 40:-.
Nu står potatisen med dill och kokar. Sen blir det mattjessill för mig och köttbullar för Belle. Under tiden ska vi se om det går att flyga drake. Bäst att vi skyndar oss för det ser ut som om det börjar regna när som helst ![]()
Här regnade det på fm men nu är himlen ljus o fin och solen glimtar fram emellanåt
Vi ha rprecis ätit lunch-middag bestående av sill, lax, färsk potatis, skagenröra, kokt ägg och färska räkor ![]()
Här sitter jag i min ensamhet. Belle är ute och leker med barnen på gården.
Låter gott ![]()
Sitter här i min ensamhet, Paul o Linn äör ute på promenad.
Jag ska strax åka till jobbet vilket känns helt ok, det är ju bara 4 1/2 timme samt att jag vet att min kväll blir lugn o fin - arbetstiden består till 70% av bilåkning ![]()
Jag har ont i huvudet och skulle vilja gå och lägga mig men det kan jag inte göra när Belle är ute.