• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-06-18 10:32:56 följande:
    Hej på er!Igår strax före fyra dog min pappa med mamma, alla sina barn och nästan alla barnbarn omkring sig! Nu när det blev oundvikligt är jag glad och tacksam över att vi alla fick tid att samlas och följa pappa hans sista timmar!Jag kommer sakna honom oändligt, det blir tomt utan honom!Jag kommer tillbringa större delen av semestern med mamma, hon behöver mycket stöd nu, när hon blir ensam!!
    En stor kram till dig moddan
    Så skönt att ni kunde vara där hos honom under de sista timmarna, skönt för din mamma att ha en så underbar dotter som du som finns där när hon mest behöver det {#lang_emotions_heart}
  • S vali s

kazeer: Jobbigt att sova dåligt men framför allt att gå omkring hungrig

Minns inte om jag hade några "begär" när jag väntade Anna o Joakim Med Linn vet jag dock att jag var konstant sugen på Sushi, 8mån.burken med Sempers spagetti&köttfärssås samt grapefruktjuice, ja mot slutet så frossade jag i jordgubbar
    Linn äskar ju sushi samt sura juicer - det var säkert hon sopm från början talade om vart skåpet skulle stå

I morse försov jag mig, inte värre än att jag hann i tid - fick skippa frukosten bara
    Har haft en rätt soft dag på jobbet, dom jag skulle gå till efter lunch sa ifrån sig hjälpen och istället för att sitta på jobbet o rulla tummarna så bestämde jag mig för att plocka ut två timmar kompledigt och gå hem
    Ska hämta Linn på dagis o sen ska vi in till Sthlm, Linn förkunnade i morse att hon minsann inte har några fina sommarkläder, hon måste köpa nya på Lindex och affären brevid BR där pappa betalar ( PO.P )
    Dessutom har hon slutat med nattblöja nu och då måste man ju få en leksak, det har pappa sagt...
    Paul ställde sig lite frågande till det sista påståendet men Linn var väldigt bestämd om den saken

• stora storken

Modesty:Stor kram....skönt att alla kunde samlas...{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken

Kibell: Upptåget från Väsby till Furuvik kan kanske vara något...

Kazeer: Jobbigt att inte få sova-skönt att det är sista arbetdagen...

Svalis: Klart Linn måste ha en leksak....de har ALLA gånger paul sagt...

Heisan: Vilka fina sommar tjejer...

• stora storken

Här har vi varit iväg och handlat det sista till midsommar...misstänker att det blir en sväng för det absolut sista i morgon då vi åker ut till kompisarna...
    När vi väl kom hem så var Willes favorit hos oss....svåger...och alla tonåringar hade vaknat....fika och sen var det tomt hus....nu är alla borta till och med söndag...
    Vi ska köra husvagnen till kompisarna idag....men sen hem för att sova...sen kör vi Wille till mormor i morgon...

• S vali s
    stora storken skrev 2009-06-18 13:34:19 följande:
    Här har vi varit iväg och handlat det sista till midsommar...misstänker att det blir en sväng för det absolut sista i morgon då vi åker ut till kompisarna... När vi väl kom hem så var Willes favorit hos oss....svåger...och alla tonåringar hade vaknat....fika och sen var det tomt hus....nu är alla borta till och med söndag...Vi ska köra husvagnen till kompisarna idag....men sen hem för att sova...sen kör vi Wille till mormor i morgon...
    Ha en riktigt skön midsommar

Nu ska jag hämta Linn
  • MRSVi
    modestyonly skrev 2009-06-18 10:32:56 följande:
    Hej på er!Igår strax före fyra dog min pappa med mamma, alla sina barn och nästan alla barnbarn omkring sig! Nu när det blev oundvikligt är jag glad och tacksam över att vi alla fick tid att samlas och följa pappa hans sista timmar!Jag kommer sakna honom oändligt, det blir tomt utan honom!Jag kommer tillbringa större delen av semestern med mamma, hon behöver mycket stöd nu, när hon blir ensam!!
    Så fantastiskt att han fick ha så många nära o kära runt sig. Tur att ni har varandra.
  • stora storken
    S vali s skrev 2009-06-18 13:35:26 följande:
    Ha en riktigt skön midsommar Nu ska jag hämta Linn
    Jag önskar detsamma....

Får se om jag får tid att gå in något under midsommar...tar med mig datorn...
  • stora storken

Mrs V: Hej ..hej...firar du någon midsommar?

• MRSVi
    stora storken skrev 2009-06-18 14:03:14 följande:
    Mrs V: Hej ..hej...firar du någon midsommar?
    Nej, inte i år. De sista åren har vi firat med svenska skolan, men vi hoppar över det i år, eftersom det är en massa kul aktiviteter i stan o runtom i helgen. Anton o maken ska på skoldisco i morgon kväll, Alice o jag ska äta choklad o titta på Happy Feet. Alternativt firande!
Svar på tråden Kärringmaffian del 13