Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
kazeer: Jobbigt att sova dåligt men framför allt att gå omkring hungrig
Minns inte om jag hade några "begär" när jag väntade Anna o Joakim
Med Linn vet jag dock att jag var konstant sugen på Sushi, 8mån.burken med Sempers spagetti&köttfärssås samt grapefruktjuice, ja mot slutet så frossade jag i jordgubbar
Linn äskar ju sushi samt sura juicer - det var säkert hon sopm från början talade om vart skåpet skulle stå
I morse försov jag mig, inte värre än att jag hann i tid - fick skippa frukosten bara
Har haft en rätt soft dag på jobbet, dom jag skulle gå till efter lunch sa ifrån sig hjälpen och istället för att sitta på jobbet o rulla tummarna så bestämde jag mig för att plocka ut två timmar kompledigt och gå hem
Ska hämta Linn på dagis o sen ska vi in till Sthlm, Linn förkunnade i morse att hon minsann inte har några fina sommarkläder, hon måste köpa nya på Lindex och affären brevid BR där pappa betalar ( PO.P )
Dessutom har hon slutat med nattblöja nu och då måste man ju få en leksak, det har pappa sagt...
Paul ställde sig lite frågande till det sista påståendet men Linn var väldigt bestämd om den saken ![]()
Modesty:Stor kram....skönt att alla kunde samlas...

Kibell: Upptåget från Väsby till Furuvik kan kanske vara något...
Kazeer: Jobbigt att inte få sova-skönt att det är sista arbetdagen...
Svalis: Klart Linn måste ha en leksak....de har ALLA gånger paul sagt...
Heisan: Vilka fina sommar tjejer... ![]()
Här har vi varit iväg och handlat det sista till midsommar...misstänker att det blir en sväng för det absolut sista i morgon då vi åker ut till kompisarna...
När vi väl kom hem så var Willes favorit hos oss....svåger...och alla tonåringar hade vaknat....fika och sen var det tomt hus....nu är alla borta till och med söndag...
Vi ska köra husvagnen till kompisarna idag....men sen hem för att sova...sen kör vi Wille till mormor i morgon... ![]()
Mrs V: Hej ..hej...firar du någon midsommar? ![]()