Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
God väldigt tidig morgon!
Nackdelen med att gå och lägga sig tidigt är att man vaknar tidigt. Och inget roligt är det på TV.
Morrn morrn
Som sagt, barn som somnar tidigt har en förmåga att vakna tidigt... Sju slog Linn upp sina ögon *gäsp*

Glad Midsommar alla underbara Kärringar

utan er vore FL ett rätt tråkigt ställe att vara på. Vad gör det väl om det regnar, där maffiakärringarna finns lyser solen alltid

Regnar det hos dig, Svalis? Vad trist! Här skiner solen mellan molnen. Mats håller på att städa. Jag borde ta mig upp ur soffan och försöka komma igång med dagen.
Trevlig midsommar!
Här är det en alldeles vanlig dag. Alice o jag ska gå en sväng på stan, det är visst rea på HM. Jag ska försöka få maken att åka o hämta ett paket som kom i går innan han börjar jobba... jag som tyckte jag fick trevlig post så det räckte, min svärfar skickade mig några filter till min kamera.
Jag var hos tandläkaren i går, o de hade tagit bort alla tidningar från väntrummet för att hindra spridningen av svininfluensan... så jag tänkte naturligtvis genast på tidningarna jag läste när jag klippte mig förra veckan, o hoppas ingen hade nyst i den!