• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Heisan
    modestyonly skrev 2009-06-18 10:32:56 följande:
    Hej på er! Igår strax före fyra dog min pappa med mamma, alla sina barn och nästan alla barnbarn omkring sig! Nu när det blev oundvikligt är jag glad och tacksam över att vi alla fick tid att samlas och följa pappa hans sista timmar! Jag kommer sakna honom oändligt, det blir tomt utan honom! Jag kommer tillbringa större delen av semestern med mamma, hon behöver mycket stöd nu, när hon blir ensam!!
    Kärringkram gumman, jag vet att du hoppades på en annan utgång...
    Beklagar sorgen...
  • stora storken
    MRSVi skrev 2009-06-18 14:09:33 följande:
    Nej, inte i år. De sista åren har vi firat med svenska skolan, men vi hoppar över det i år, eftersom det är en massa kul aktiviteter i stan o runtom i helgen. Anton o maken ska på skoldisco i morgon kväll, Alice o jag ska äta choklad o titta på Happy Feet. Alternativt firande!
    Låter som ett bra alternativ...
    ♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Kibell

Hej!

Börjar med att beklaga sorgen Moddan Kram till dig.

Jag hoppas nästan på en regning midsomarafton, så slipper man att man måste iväg och fira. Som sagt vid dåligt väder blir det film och gott at äta. Kanske går på bio

♥Älskar min Isabelle♥
  • Caffreys

Jag har ett fågelbo i trädet utanför balkongen. En skogsduva har sina ungar/unge där. Vi har skymtat en dunig liten sak.

• Caffreys
    Kibell skrev 2009-06-18 15:36:57 följande:
    Hej!Börjar med att beklaga sorgen Moddan Kram till dig.Jag hoppas nästan på en regning midsomarafton, så slipper man att man måste iväg och fira. Som sagt vid dåligt väder blir det film och gott at äta. Kanske går på bio
    Ja man har ju ingen störrelust att vara ute i regnet. Har inte fått tag på min polare så jag räknar bort henne tillsvidare.
  • Kibell
    Caffreys skrev 2009-06-18 16:04:58 följande:
    Ja man har ju ingen störrelust att vara ute i regnet. Har inte fått tag på min polare så jag räknar bort henne tillsvidare.
    Annars kan ni ju komma hit och se film med oss
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer
    modestyonly skrev 2009-06-18 10:32:56 följande:
    Hej på er!Igår strax före fyra dog min pappa med mamma, alla sina barn och nästan alla barnbarn omkring sig! Nu när det blev oundvikligt är jag glad och tacksam över att vi alla fick tid att samlas och följa pappa hans sista timmar!Jag kommer sakna honom oändligt, det blir tomt utan honom!Jag kommer tillbringa större delen av semestern med mamma, hon behöver mycket stöd nu, när hon blir ensam!!
    Åh, Moddan, så sorgligt! Så fint att ni nästan alla var samlade runt omkring honom. En jättekram till dig!
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Jag har ganska nyss kommit hem från jobbet efter en givande dag med Piff & Puff. Nycklarna är inlämnade och nu är det sommarlov!

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden Kärringmaffian del 13