Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
God morgon!
Jag har sovit skitdåligt i natt
. Jag vaknade för femtielfte gången och tittade på klockan och då visade den 0.00. För mig verkade det helt otroligt att det bara var midnatt så jag satte på radion - och visst var det midnatt. Sedan fortsatte natten på samma sätt. Visst har jag sovit större delen av natten men alla dessa uppvaknanden är jobbiga.
Gustav kom in till oss vid fyratiden och somnade om mellan oss. Han gick samtidigt som jag strax före klockan sex. Han har druckit sin välling och jag har ätit två ostsmörgåsar fast det fattar inte min mage. Den kurrar och mullrar som vore den alldeles tom ![]()
God morgon, här har jag varit i stallet o släppt ut Jetta, rastat hundarna i skogen o satt igång tvätt/tork/diskmaskinen..
Kazeer-jobbigt at inte få sova ordentligt, o det där med att vara konstant hungrig-det var jag med Morgan..
Min stora last var stora Rallarhallvor med en halv cm milda på....
Nu ska jag göra mig i ordning för sista dagen på jobbet - arbetslagsutveckling med Piff & Puff mellan 8.30 och 16.30.
God morgon.
Anton gick o la sig tidigt i går, o sover fortfarande nu... Vincent har börjat sova med honom på nätterna, det är trevligt tycker jag.
Evelynne är avlämnad till dagis, mannagrynsgröten puttrar på spisen o nästa diskmaskin är igång...
Det såg ut att bli en fin dag, men nu hänger molnen hotfullt över byn...
Hej på er!
Igår strax före fyra dog min pappa med mamma, alla sina barn och nästan alla barnbarn omkring sig! Nu när det blev oundvikligt är jag glad och tacksam över att vi alla fick tid att samlas och följa pappa hans sista timmar!
Jag kommer sakna honom oändligt, det blir tomt utan honom!
Jag kommer tillbringa större delen av semestern med mamma, hon behöver mycket stöd nu, när hon blir ensam!!