• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-06-18 21:03:24 följande:
    Svalis: Var oxå in på Pop här om dagen och laddade upp med byxor och tröjor på Rea... Här kör vi 104 uppe och 98 nere....
    Vi laddade ochså med jeans - jag älskar deras jeans {#lang_emotions_laughing}
  • S vali s
    Heisan skrev 2009-06-18 21:09:59 följande:
    Det är det jag har mina axlar till..
    Jag är rädd om min kropp {#lang_emotions_laughing}
  • S vali s

Fasiken vad skänt det är med barnfria kvällar

Säger bara shitpommfritt, vilken dröm det måstge vara att ha barn som somnar sju om kvällarna, man hinner ju hur mkt som helst

• Kibell
    S vali s skrev 2009-06-18 21:23:02 följande:
    Fasiken vad skänt det är med barnfria kvällar Säger bara shitpommfritt, vilken dröm det måstge vara att ha barn som somnar sju om kvällarna, man hinner ju hur mkt som helst
    Ja det är jätteskönt när dom somnar i tid och mankan ta handom bara sig själv
    Belle somnade mitt i bokläsningen
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-18 21:42:25 följande:
    Ja det är jätteskönt när dom somnar i tid och mankan ta handom bara sig själv Belle somnade mitt i bokläsningen
    Paul o jag pratade om det på vägen hem idag, de kvällar Linn somnat "tidigt" i sitt liv är lätträknade. Ända från start har hon varit en nattuggla och tio-elva har varit normal sovtid för henne, då blir det inte så kt tid över till småplock eller för all del att bara sitta o njuta
    Jag menar, tänk om hon somnat sju om kvällarna *wow* då hade man ju hunnit både ta hand om disk, tvätt, plockat och framför allt haft en stund för sig själv
    Men å andra sidan har vi fått rätt många härliga sovmornar
  • S vali s
    {#lang_emotions_tongue_out} Slushen jag gjorde igår var dögod, var tvungen att ta lite nu
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-06-18 21:52:39 följande:
    Paul o jag pratade om det på vägen hem idag, de kvällar Linn somnat "tidigt" i sitt liv är lätträknade. Ända från start har hon varit en nattuggla och tio-elva har varit normal sovtid för henne, då blir det inte så kt tid över till småplock eller för all del att bara sitta o njuta Jag menar, tänk om hon somnat sju om kvällarna *wow* då hade man ju hunnit både ta hand om disk, tvätt, plockat och framför allt haft en stund för sig själv Men å andra sidan har vi fått rätt många härliga sovmornar
    Inte helt fel med sovmornar heller.

Nån som vet hur det är med Mokiia?
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-06-18 21:54:56 följande:
     Slushen jag gjorde igår var dögod, var tvungen att ta lite nu
    Hur gör du den?
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • stora storken

Sovmorgon är skönt om man kan sova...vi är så morgon pigga både jag och gubben...då är det skönt att Wille är en kvälls trött kille och morgon pigg ist...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-18 21:58:56 följande:
    Hur gör du den?
    Det var4 superenkelt... jag ska leta fram receptet
Svar på tråden Kärringmaffian del 13