Haha, ja självklart är det så!
Ne, jag försöker inte säga att det är bättre att röka än att snusa, det jag säger är att det är lika illa! Alltså, inte bra alls!
Sen så är det inget jag har fantiserat ihop angående att bo i en stad och kolmonoxiden som finns i luften i städer, det är enbart fakta, och jag är så jävla trött på alla som säger att "gör du inte allt för ditt egna barn!", jag menar, med korten på borden, så gör ju alla SJÄLVKLART allt för sina barn. Även jag, fast jag inte kunnat sluta röka, och ts, som inte kunnat sluta snusa. Det är inte direkt som att jag sitter och moraliserar över alla som som gjort valet att bo i en större stad, och andas in de miljögifter som finns där, när det absolut finns möjlighet att flytta ut till landet.
Jag tycker bara att det är meningslöst att sitta och säga som en del andra gjort i den här tråden, att snusa och röka är två helt olika saker, för det är det inte.
Kya skrev 2009-06-10 22:14:29 följande:
ah, så du försöker förklara att det är bättre att röka än att snusa?eller lika illa att bo i en stad och vara gravid, som att röka?jag tycker det luktar som att du enbart håller om din egna rygg och hittar anledningar till att fortsätta, och att du skyller på andra som inte gjort ditt val.