• M  i  a

Vitt lantliv - del 3

Här diskuterar vi vårt favoritämne inredning och visar inspirerande bilder från våra egna hem. Vi ber varann om tips och råd samt umgås! Vi älskar det vita men blandar även upp den ibland med pastell á la Leila till vår och sommar och lite andra färger till övriga årstider exempelvis brunt till hösten och rött till jul. Vår röda tråd är vit men inreder lite olika, såsom lantligt, New England, Manhattan/Upper East och blandar gammalt, nytt, nött, loppis och dyrt.

Välkommen
  • Svar på tråden Vitt lantliv - del 3
  • misak
    FruPuffen skrev 2009-06-10 21:18:31 följande:
    Hej på er!Ni sitter väl framför Leila nu kan jag tro. Jag har ju inte Tv4plusFiint Mia med nya tråden o bilden .Åh ser att ni pratar kakor... Åhh huu har precis ätit alldeles för mycket. Sista gästerna på 4-årskalaset gick precis *burp* Så här blir det nog ett glas Loka...
    Hihi nu sitter jag här i mitt nya vita arbetsrum, känns jättebra . Bara lite finlir kvar, tyg framför arbetsskivan så jag kan dölja allehanda jox som skrivare och packmaterial under. En gardin också ska det bli. Köpte vitt linnetyg på Ikea till det, verkar helt ok. Har målat två pinnstolar ljusrosa också .
    Åh låter som ett underbart arbetsrum, precis om jag kommenterade i bloggen så hoppas jag på fler bilder snart!

Bra jobbar Mia med den nya tråden!
  • Gummsan82

Uffa... ska vicka på en förskola i morgon, kl9 till kl 18. Är inte det minsta sugen. Både jag och barnen kommer vara helt slut i morgon. Men det braiga är att killaras förskolor (ja, de går på två olika) stänger kl 17-17.30. Jag jobbar ju till 18 och sambon kommer hem från Köpenhamn vid 20-21 så då rycker farmor och farfar in och hämtar kidsen och fixar kvällsmat!

• misak

Behöver tips på kökslampa/lampor som ska hänga över bordet som står tillsammans med leksandstolarna!

• mammaninna
    numberone skrev 2009-06-11 15:07:13 följande:
    NYTT OM ELLEN I HENNES BLOGG!!
    va duktig hon är!! roligt att få se små filmsnuttar!!
  • mariaw
    Hej på er!Ni sitter väl framför Leila nu kan jag tro. Jag har ju inte Tv4plusFiint Mia med nya tråden o bilden .Åh ser att ni pratar kakor... Åhh huu har precis ätit alldeles för mycket. Sista gästerna på 4-årskalaset gick precis *burp* Så här blir det nog ett glas Loka...
    Hihi nu sitter jag här i mitt nya vita arbetsrum, känns jättebra . Bara lite finlir kvar, tyg framför arbetsskivan så jag kan dölja allehanda jox som skrivare och packmaterial under. En gardin också ska det bli. Köpte vitt linnetyg på Ikea till det, verkar helt ok. Har målat två pinnstolar ljusrosa också .
    Hej! Tänkte bara tipsa om att man kan se Leilas program på nätet, gå in på denna länk tv4play.se/ och välj Leila bakar. På så vis kan man se programmen när som helst...
  • Kaktus76

Tittar in mellan regnskurarna

numberone: Förstår att det är många tankar och fundringar som virvlar runt i huvudet och det är ju absolut förståligt....Men så duktig hon är lilla charmtrollet erat

Är det någon som har utemöbler från Rusta och som vet om deras kvalite och hållbarhet är bra? Är lite sugen på ett bord,stolar och en bänk,i vitt såklart

Nytt i bloggen....1-års kalas...

www.minlyaochjag.blogspot

• LinaoMatilda

Numberone: Va duktig hon är!

Kaktus: Grattis till lilla ettåringen!

• mage06

Tack för nya tråden Mia! Nu kan vi gaffla vidare

Gummsan82 skrev 2009-06-10 21:59:57 följande:
    Om jag ändå haft lite mindre fötter... www.tradera.com/basketskor-i-converse-modell-... (OBS! inte min auktion) Eller tror ni jag får i mina 39:or ????
    Mycket kan jag tänka mig begagnat men inte Converse! Finns det tätare skor?!
    Hej på er! Ni sitter väl framför Leila nu kan jag tro. Jag har ju inte Tv4plus Fiint Mia med nya tråden o bilden . Åh ser att ni pratar kakor... Åhh huu har precis ätit alldeles för mycket. Sista gästerna på 4-årskalaset gick precis *burp* Så här blir det nog ett glas Loka... Hihi nu sitter jag här i mitt nya vita arbetsrum, känns jättebra . Bara lite finlir kvar, tyg framför arbetsskivan så jag kan dölja allehanda jox som skrivare och packmaterial under. En gardin också ska det bli. Köpte vitt linnetyg på Ikea till det, verkar helt ok. Har målat två pinnstolar ljusrosa också .
    Låter spännande, har du blogg?
    misak skrev 2009-06-11 14:47:06 följande:
    Behöver tips på kökslampa/lampor som ska hänga över bordet som står tillsammans med leksandstolarna!
    Den här är inte billig men ack så ljuv
    www.parcourrier.se/website1/1.0.1.0/21/1/&group=prod_prod_grp-s1/42

Jag har lite nytt i bloggen:
    www.noamajahemma.blogspot.com
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3