• M  i  a

Vitt lantliv - del 3

Här diskuterar vi vårt favoritämne inredning och visar inspirerande bilder från våra egna hem. Vi ber varann om tips och råd samt umgås! Vi älskar det vita men blandar även upp den ibland med pastell á la Leila till vår och sommar och lite andra färger till övriga årstider exempelvis brunt till hösten och rött till jul. Vår röda tråd är vit men inreder lite olika, såsom lantligt, New England, Manhattan/Upper East och blandar gammalt, nytt, nött, loppis och dyrt.

Välkommen
  • Svar på tråden Vitt lantliv - del 3
  • mage06
    numberone skrev 2009-06-11 15:07:13 följande:
    NYTT OM ELLEN I HENNES BLOGG!!
    Jag kan inte se filmsnuttarna, har fortfarande inget Windows! *surar*
  • mammaninna

mage: jaså du är ute tidigt..!?

• mage06
    mammaninna skrev 2009-06-11 19:40:09 följande:
    mage: jaså du är ute tidigt..!?
    Vad tänkte du på? Att mina inlägg inte borde komma före midnatt
    LinaoMatilda skrev 2009-06-11 21:03:36 följande:
    mage: FruPuffens blogg är: etthusivitt.blogspot.com
    Tack!
  • Kaktus76
    LinaoMatilda skrev 2009-06-11 18:59:40 följande:
    Numberone: Va duktig hon är! Kaktus: Grattis till lilla ettåringen!
    Hon hälsar och tackar
  • misak

Ja Mage 006: Den var visst i dyraste laget Inte riktigt min stil heller, inte så rufft.

• LinaoMatilda
    Kaktus76 skrev 2009-06-11 21:18:22 följande:
    Hon hälsar och tackar
  • mage06
    misak skrev 2009-06-11 21:18:41 följande:
    Ja Mage 006: Den var visst i dyraste laget Inte riktigt min stil heller, inte så rufft.
    hihi, vad har du för stil?
  • mariaw
    misak skrev 2009-06-11 14:47:06 följande:
    Behöver tips på kökslampa/lampor som ska hänga över bordet som står tillsammans med leksandstolarna!
    Kolla dessa länkar, passar nog väldigt bra med leksandsstolar, men beror ju också förståss på vilken annan inredning man har...
    www.mio.se/templates/MioProdukt.aspx&p=1
    www.pedlars.co.uk/page_1818.html
    www.pedlars.co.uk/page_1819.html
    En liknande lampa som den mittersta fanns förut på IKEA men verkar tyvärr vara bortplockad från sortimentet...
  • mage06
    mwe skrev 2009-06-11 21:41:09 följande:
    Kolla dessa länkar, passar nog väldigt bra med leksandsstolar, men beror ju också förståss på vilken annan inredning man har... www.mio.se/templates/MioProdukt.aspx&... www.pedlars.co.uk/page_1818.html www.pedlars.co.uk/page_1819.html En liknande lampa som den mittersta fanns förut på IKEA men verkar tyvärr vara bortplockad från sortimentet...
    Fina förslag! Jag gillade speciellt den första och den tredje men har lite svårt för kedjor... Vem var det som köpt tygsladdar... Pysselsyster kanske, eller?
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3