• M  i  a

Vitt lantliv - del 3

Här diskuterar vi vårt favoritämne inredning och visar inspirerande bilder från våra egna hem. Vi ber varann om tips och råd samt umgås! Vi älskar det vita men blandar även upp den ibland med pastell á la Leila till vår och sommar och lite andra färger till övriga årstider exempelvis brunt till hösten och rött till jul. Vår röda tråd är vit men inreder lite olika, såsom lantligt, New England, Manhattan/Upper East och blandar gammalt, nytt, nött, loppis och dyrt.

Välkommen
  • Svar på tråden Vitt lantliv - del 3
  • mammaninna

mage: just vad jag menar!

fin-fina lampor ni visar! älskar den industriella stilen!

• Anton2005

mwe-
    Fin gårdbutik du hittat, tycker jag absolut att vi ska besöka. Det ska bli superskoj.

Vet inte om det är många i forumet som känner varandra utanför familjeliv men mwe och jag bor i samma stad och har planerat in en liten shoppingrunda till Dalarna under sommaren. Det ska blir jätte skoj :)

• mage06
    mammaninna skrev 2009-06-11 22:01:19 följande:
    mage: just vad jag menar! fin-fina lampor ni visar! älskar den industriella stilen!
    Jag med! Och M som fyller år på lördag gillar också det industriella och jag hade tänkt hitta en fin, ruff lampa till honom men de har ju blivit så dyra
    Anton2005 skrev 2009-06-11 22:07:26 följande:
    Hej på er! Här snorar vi igen...tycker inte vi gjort annat sen minstingen föddes. Blir lite trött på det här. Jag har iaf orkat pysslat lite i kväll medan stackars sambon fick plocka ordning på röran i köket som vi åstadkommit under dagen. Resultat i bloggen inredningsdrommar.blogspot.com/
    Åh, ett maileglamm, vad gulligt *fniss*
  • mammaninna

mage: hur mkt är 500 pund?? för det var väl det den ena kostade??

• mammaninna

förresten sa jag till M att om det blir nåt med "ni vet vad" så MÅSTE vi ju åka till köpenhamn på inspirationsresa..

• mammaninna

nån som sett till mimmi idag förresten??

• jakthustru

mage: Jag har hittat textilsladdar, både tvinnade och enkla. På byggfabriken i malmö (de har ju webshop också) för 45:-/meter.

(Lägger tråden under favoriter)

• misak

Ja vad är min stil? Den tredje som MWE visade gillade jag, men jag är lite harig när det gäller att beställa från utlandet.

• mammaninna

nä, nu blommar det! nu har mage gått å lagt sig.. *fniss*

Svar på tråden Vitt lantliv - del 3