• Namnam

String i simhall?

Tycker du det är ok att bada med stringbikinitrosa i en simhall?

• Svar på tråden String i simhall?
  • Varsomduvill
    Anonym (Rumpkillen.) skrev 2025-07-13 17:03:16 följande:

Ja.

Om du verkligen känner äckel av att se en rumpa med snöre mellan skinkorna, då skall du söka hjälp. Du har annars alltid ett val att titta bort när du ser en stringrumpa, men det kanske är lite svårt att låta bli att kolla ;)
  • Anonym (Respekt)
    Varsomduvill skrev 2025-07-13 17:02:06 följande:
    Äcklad? Det väl inte så att man bajsat i polen och du råkat ta en kallsup? Äckel är ett ganska starkt ord. Är du säker på att du känner så?
    100 procent säker.
  • Anonym (Respekt)
    Varsomduvill skrev 2025-07-13 17:24:19 följande:
    Om du verkligen känner äckel av att se en rumpa med snöre mellan skinkorna, då skall du söka hjälp. Du har annars alltid ett val att titta bort när du ser en stringrumpa, men det kanske är lite svårt att låta bli att kolla ;)
    Eller så söker du hjälp för ditt galopperande tvångsmässiga behov att visa upp röven.
  • Anonym (Malin)

Orka bry sig...

• Anonym (Rumpkillen.)
    Varsomduvill skrev 2025-07-13 17:24:19 följande:
    Kan du läsa? Jag är som rumpkille positiv till att kvinnor har string i simhall.
  • Varsomduvill
    Anonym (Rumpkillen.) skrev 2025-07-13 20:41:29 följande:
    Kan du läsa? Jag är som rumpkille positiv till att kvinnor har string i simhall.
    Jo jag jag kan läsa men uppmärksamheten brast. Beklagar.
  • Anonym (Carl)
    Anonym (Respekt) skrev 2025-07-13 19:47:46 följande:
    Eller så söker du hjälp för ditt galopperande tvångsmässiga behov att visa upp röven.
    Du får väl respektera att folk bestämmer själva vad dom har för badkläder.
  • Varsomduvill
    Anonym (Respekt) skrev 2025-07-13 19:47:46 följande:
    Det är inget tvång. Och heller inte något galopp. Bra om du försöker se in i dig själv och försöker ta reda på varför du stör dig på avvikelser från normen.
Svar på tråden String i simhall?