• Namnam

String i simhall?

Tycker du det är ok att bada med stringbikinitrosa i en simhall?

• Svar på tråden String i simhall?
  • Varsomduvill
    Anonym (Respekt) skrev 2025-07-27 15:45:33 följande:
    Att du inte anser dig vara respektlös när du visar arslet säger väl allt. Som jag skrev tidigare, vi kommer inte längre, så detta blir mitt sista svar till dig.
    Fast ändå, som jag uppfattar det, skillnaden mellan dig och mig är att du anser dig veta, som om det finns några grundläggande principer om hur man ska var (i det här fallet vad ska ha på sig för badkläder) för att anses vara en anständig människa, en icke-äckel, icke-pervo. Och det är fan i mig hårresande. 
  • Anonym (Rumpkillen.)
    Sumprunkare skrev 2025-07-27 08:21:58 följande:

Njaa en svår nöt. Man kan ju inte heller diskriminera, tex att bara snygga brudar får lov att bära upp detta delikata plagg. Dock på något vis, vore det tjänligt, att sitta i solstol och serveras päronformade halvor. Som en typ av garanti.

Alla kan inte ha en rumpa som Kylie Minogues.
  • Anonym (Kr)
    Varsomduvill skrev 2025-07-15 14:05:47 följande:
    Det minsta man kan säga är att du och jag har lite olika uppfattningar om vad anständighet är för något. För mig är det inte oanständigt att ha på sig string på offentliga badinrättningar. Ingen heller tvingar dig att titta. Du kan alltid titta bort om det är så jobbigt.
    Vi har också ganska olika verklighetsuppfattningar. Jag lever i den riktiga världen där typ ingen människa vill se dallriga fula gubbarslen på badhus.

Och hur fan ska jag kunna undgå att se era osmakliga fula arslen i ett så begränsat utrymme som en simhall? Då får jag blunda och det är ju inte heller så praktiskt direkt.

Inse istället att du är i klar minoritet här och anpassa dig till detta istället. Sluta visa upp dina osmakliga dallerhalvor. Ingen vill se dem. 
  • Anonym (Rumpkillen.)
    Anonym (Kr) skrev 2025-07-31 01:11:45 följande:
    Vi har också ganska olika verklighetsuppfattningar. Jag lever i den riktiga världen där typ ingen människa vill se dallriga fula gubbarslen på badhus.

Och hur fan ska jag kunna undgå att se era osmakliga fula arslen i ett så begränsat utrymme som en simhall? Då får jag blunda och det är ju inte heller så praktiskt direkt.

Inse istället att du är i klar minoritet här och anpassa dig till detta istället. Sluta visa upp dina osmakliga dallerhalvor. Ingen vill se dem. 
    Men det är völ riktigt nice när rumpan lever sitt eget liv.
  • Anonym (Kr)
    Anonym (Rumpkillen.) skrev 2025-07-31 01:48:28 följande:
    Men det är völ riktigt nice när rumpan lever sitt eget liv.
    Nej, verkligen inte. Inte hos normala människor utan en sjuklig stjärtfixering. De flesta med andra ord. 
  • Anonym (Rumpkillen.)

Flera fina bikinirumpor på stranden idag. Tjejer som är framåt och använder string.

• Anonym (Rumpkillen.)

Fler borde ha string i simhallen.

• Anonym (Den)

Färre borde bära snörentrosor i simhall och överhuvudtaget. Fult, vulgärt, ohygieniskt och smaklös klädsel, yuck.

• Anonym (Mi)

Jag skulle säga nej, tycker inte det är okej. Men om det är okej så måste det vara okej för alla oavsett ålder, kön eller kroppsform.

• Anonym (Rumpkillen.)

Vad hände med aktionsgruppen Bara Bröst? Barbystade kvinnor som besökte badhus på olika platser.

• Anonym

Att inte ens ha textil som täcker ändtarmsöppningen när man delar badvatten med andra är grovt ohygieniskt.

• Anonym (Häpp!)
    Anonym skrev 2026-03-23 16:28:03 följande:

Att inte ens ha textil som täcker ändtarmsöppningen när man delar badvatten med andra är grovt ohygieniskt.

Så du tror på allvar att det blir färre röv-bakterier i vattnet om man undviker string?
  • Anonym (Rumpkillen.)
    Anonym skrev 2026-03-23 16:28:03 följande:

Vad spelar nu det för roll?
Svar på tråden String i simhall?