• Namnam

String i simhall?

Tycker du det är ok att bada med stringbikinitrosa i en simhall?

• Svar på tråden String i simhall?
  • Anonym (Rumpkillen.)
    Varsomduvill skrev 2025-07-13 21:22:39 följande:
    Jo jag jag kan läsa men uppmärksamheten brast. Beklagar.
    Det är lugnt. Kvinnors rumpor bör hyllas.
  • Anonym (Respekt)
    Anonym (Carl) skrev 2025-07-13 21:29:18 följande:
    Du får väl respektera att folk bestämmer själva vad dom har för badkläder.
    Fast så funkar inte samhället. I allmänna utrymmen kan du inte ha på dig vad som helst, eller som i TS fall, INTE ha på sig.
  • Anonym (Respekt)
    Varsomduvill skrev 2025-07-13 21:33:43 följande:
    Det är inget tvång. Och heller inte något galopp. Bra om du försöker se in i dig själv och försöker ta reda på varför du stör dig på avvikelser från normen.

Inget tvång? Att leta upp en 16 år gammal tråd för att du måste skriva om din fetish och hur viktigt det är för dig att du får visa röven på allmänna platser är verkligen både tvångsmässigt och galopperande.

Jag stör mig inte på avvikelser från normen. Däremot stör jag mig, och äcklas, av människor som tvingar på andra sin fetish. I privata miljöer får du gärna ha string dygnet runt, men på allmänna platser tycker jag att det är riktigt respektlöst av dig. Kanske är det en del av lockelsen för en exibitionist , vad vet jag.

• Anonym (Carl)
    Anonym (Respekt) skrev 2025-07-13 23:10:32 följande:
    Fast så funkar inte samhället. I allmänna utrymmen kan du inte ha på dig vad som helst, eller som i TS fall, INTE ha på sig.

Hur funkar samhället enligt dig då?

Vad jag kan se emellanåt så är det inte ovanligt med string i badhus. Det innebär ju att jag har rätt då. Dom har string om dom vill.

• Anonym (Respekt)
    Anonym (Carl) skrev 2025-07-14 00:30:10 följande:

Hur funkar samhället enligt dig då?

Vad jag kan se emellanåt så är det inte ovanligt med string i badhus. Det innebär ju att jag har rätt då. Dom har string om dom vill.

Kan du verkligen det, Carl? Jag går på ett gym med bassäng och har aldrig sett någon med string. Eller topless.

Samhället fungerar så att de flesta klarar av att följa regler för allas trevnad. De som inte följer reglerna blir tillsagda eller sedda som respektlösa/konstiga/äckliga/perversa.
  • Varsomduvill
    Anonym (Respekt) skrev 2025-07-13 23:16:05 följande:

Inget tvång? Att leta upp en 16 år gammal tråd för att du måste skriva om din fetish och hur viktigt det är för dig att du får visa röven på allmänna platser är verkligen både tvångsmässigt och galopperande.

Jag stör mig inte på avvikelser från normen. Däremot stör jag mig, och äcklas, av människor som tvingar på andra sin fetish. I privata miljöer får du gärna ha string dygnet runt, men på allmänna platser tycker jag att det är riktigt respektlöst av dig. Kanske är det en del av lockelsen för en exibitionist , vad vet jag.

Jag har visserligen någon form av fetisch men inget tvång. Har på mig string för att jag vill det, inte för att alla ska se mig. Visst, det är många som ser mig (eller kanske snarare en och annan som lägger märke till mig, för de flesta bryr nog sig inte nämnvärt) men det är inte det samma som att tvinga på dem min fetisch. Undrar om du förstår skillnaden. Dessutom är det inte förbjudet med string, oavsett kön, på offentliga badinrättningar, åtminstone inte där jag vistas.
    Men OM du verkligen äcklas av se andra i mer vågad klädsel, då kan du ju inte göra annat än att sitta hemma framför datorn och gnälla.
  • Anonym (Carl)
    Anonym (Respekt) skrev 2025-07-14 00:40:50 följande:
    Kan du verkligen det, Carl? Jag går på ett gym med bassäng och har aldrig sett någon med string. Eller topless.

Samhället fungerar så att de flesta klarar av att följa regler för allas trevnad. De som inte följer reglerna blir tillsagda eller sedda som respektlösa/konstiga/äckliga/perversa.
    Vad är för allas trevnad? Om vi vänder på det och jag skulle känna äckel för bikini, skulle då alla behöva ha hel baddräkt?
  • Anonym (Sofi)

Det är både fult och otrevligt att behöva se. Finns ingen som passar i det oavsett vad de tror. Fattar inte varför man har det.

• Anonym (2009)
    Namnam skrev 2009-06-24 14:53:54 följande:
    String i simhall?

Tycker du det är ok att bada med stringbikinitrosa i en simhall?

Tråden är mer än 16 år gammal.
  • Anonym (Carl)
    Anonym (Sofi) skrev 2025-07-14 07:21:59 följande:

Det är både fult och otrevligt att behöva se. Finns ingen som passar i det oavsett vad de tror. Fattar inte varför man har det.

Så det är meningen att det ska vara fint att titta på? Ska vi förbjuda alla riktigt feta och vanskapta personer att bada?
Svar på tråden String i simhall?