• Namnam

String i simhall?

Tycker du det är ok att bada med stringbikinitrosa i en simhall?

• Svar på tråden String i simhall?
  • Anonym (Kr)
    Varsomduvill skrev 2025-07-14 21:13:03 följande:
    Alla som använder string på badhus, eller på stranden, eller under jeansen, kjolen, etc.. har inte samma personlighet. En del är säkert ?bekräftelsehoror?. Andra är inte det. Jag är inte det.
    På samma (idiotiska) vis kan du resonera om tjejer som går med korta kjolar, kollar som kör flashiga bilar, osv.
    Och string ÄR bekvämt, för mig ;)
    De enda idiotiska i frågan är ju de som inte ens fattar hur opassande det verkligen är att ranta omkring i offentligheten med blottade skinkor. 

Skulle sen säga att de allra flesta med en utmanande smaklös klädsel är tragiska bekräftelsehoror. Bekvämlighet är bara en illa dold ursäkt för ens egen låga person. Det är inte särskilt bekvämt att gå omkring med horkort kjol, om man inte är just en hora då.
  • Varsomduvill
    Anonym (?) skrev 2025-07-14 21:16:26 följande:
    Störs du inte av att män ser dina nakna gungande skinkor? 
    Nej? Varför skulle jag störas?
  • Anonym (Q)
    Varsomduvill skrev 2025-07-14 21:54:57 följande:
    Nej? Varför skulle jag störas?
    De stirrar på den och blir kåta?
  • Varsomduvill
    Anonym (Kr) skrev 2025-07-14 21:26:45 följande:
    De enda idiotiska i frågan är ju de som inte ens fattar hur opassande det verkligen är att ranta omkring i offentligheten med blottade skinkor. 

Skulle sen säga att de allra flesta med en utmanande smaklös klädsel är tragiska bekräftelsehoror. Bekvämlighet är bara en illa dold ursäkt för ens egen låga person. Det är inte särskilt bekvämt att gå omkring med horkort kjol, om man inte är just en hora då.
    Tror du har en väldigt skev människosyn. Synd bara att du verkar vara bra på att uttrycka dig i skrift.
  • Varsomduvill
    Anonym (Q) skrev 2025-07-14 22:00:15 följande:
    De stirrar på den och blir kåta?
    Jaha, nä :) Det är ju inte så att jag springer runt och verkligen vill att folk ska titta på mig. Hoppar in i bassängen, simmar mina längder och sen är jag klar. En och annan konstig blick klarar jag av.
  • Anonym (Kr)
    Varsomduvill skrev 2025-07-14 22:05:00 följande:
    Tror du har en väldigt skev människosyn. Synd bara att du verkar vara bra på att uttrycka dig i skrift.
    Då tror du fel, jag har bara en fullt normal och fungerande människokännedom, helt enkelt.

Du om någon är ju ganska hyfsat skev med tanke på din egen knasiga (och ovälkomna) exhibitionism. Ingen vill se dina nakna dallerhalvor. Folk blir bara äcklade, precis som vid åsynen av alla fula håriga gubbar som skamlöst blottar sina äckliga feta bukar. 
  • Varsomduvill
    Anonym (Kr) skrev 2025-07-14 22:17:52 följande:
    Då tror du fel, jag har bara en fullt normal och fungerande människokännedom, helt enkelt.

Du om någon är ju ganska hyfsat skev med tanke på din egen knasiga (och ovälkomna) exhibitionism. Ingen vill se dina nakna dallerhalvor. Folk blir bara äcklade, precis som vid åsynen av alla fula håriga gubbar som skamlöst blottar sina äckliga feta bukar. 

Det handlar helt och hållet om dina egna preferenser. Du tar verkligen i när du försöker uttrycka din avsky (även mot annat än string) men det biter inte så mycket här. 

Tror inte du mår så bra.

• Anonym

Det ser så ofantligt löjligt ut med de som struttar runt likt babianer som visar upp arslet.

• Anonym (Kr)
    Varsomduvill skrev 2025-07-14 22:28:14 följande:

Det handlar helt och hållet om dina egna preferenser. Du tar verkligen i när du försöker uttrycka din avsky (även mot annat än string) men det biter inte så mycket här. 

Tror inte du mår så bra.

Nej, det gör det inte.

Fina projiceringar du kom med där också. Det är ju uppenbarligen du som inte mår bra, med tanke på ditt eget desperata bekräftelsebehov. Bara det att ingen kommer att bekräfta din anskrämliga badklädsel utan snarare kommer det att få rakt motsatt effekt. Visa lite respekt för dina medmänniskor istället. Skyl dig, som alla andra normala individer redan gör. 
  • Varsomduvill
    Anonym (Kr) skrev 2025-07-14 22:33:14 följande:
    Nej, det gör det inte.

Fina projiceringar du kom med där också. Det är ju uppenbarligen du som inte mår bra, med tanke på ditt eget desperata bekräftelsebehov. Bara det att ingen kommer att bekräfta din anskrämliga badklädsel utan snarare kommer det att få rakt motsatt effekt. Visa lite respekt för dina medmänniskor istället. Skyl dig, som alla andra normala individer redan gör. 
    Hahaha.. Nu tar du i så du blir brun där bak.. Tror nästan det är en AI som hittar på texten.
    Gonatt!
Svar på tråden String i simhall?