• Namnam

String i simhall?

Tycker du det är ok att bada med stringbikinitrosa i en simhall?

• Svar på tråden String i simhall?
  • Varsomduvill
    Anonym (Respekt) skrev 2025-07-16 14:52:40 följande:
    Vad har vi "idioter" med din väninna att göra? Är det vårt fel att hon knullar snett eller? Mycket konstigt resonemang. Min gissning är att "öppensinnade" personer som fläker ut sig är betydligt mer benägna till sådant beteende.
    Vad jag ville säga var att man bör nog tänka till ett varv extra, innan man drar slutsatser om människors val av badkläder, eller kläder överhuvudtaget. Ni som levt tillräckligt länge minns debatterna om våldtäktsdomar, för drygt 10 år sedan, där våldtäktsmännen kunde komma undan med lindriga straff pga att offren var för ?utmanande? klädda, för har en kvinna en kort kjol och stringtrosa, och dessutom är full, då är hon säkert en kåt hora som vill ligga med allt och alla.. 
    Bara för att en person är öppensinnad och fläker ut sig, betyder inte att hen knullar runt.
  • Anonym (Rumpkillen.)

Släpp rumperne lös det är sommar!

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Qas)

Hellre string än burkini, det är mycket mer provocerande med det.

• Anonym (Mamma)

Mina döttrar hade stringtrosor i tonåren 15-20 år sedan! Jag trodde det var ute ur modet för länge sedan men i badkläder är det alltså hett! Mina döttrar skulle ALDRIG haft string-bikini även fast de inte hade nåt att skämmas för! Det är väl som med fula tatueringar? En del har dom!

• Anonym (Rumpkillen.)
    Anonym (Mamma) skrev 2025-07-19 17:29:46 följande:

Mina döttrar hade stringtrosor i tonåren 15-20 år sedan! Jag trodde det var ute ur modet för länge sedan men i badkläder är det alltså hett! Mina döttrar skulle ALDRIG haft string-bikini även fast de inte hade nåt att skämmas för! Det är väl som med fula tatueringar? En del har dom!

Är inne med stringbikini. Peg Parnevik har det.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Respekt)
    Varsomduvill skrev 2025-07-17 18:28:44 följande:
    Vad jag ville säga var att man bör nog tänka till ett varv extra, innan man drar slutsatser om människors val av badkläder, eller kläder överhuvudtaget. Ni som levt tillräckligt länge minns debatterna om våldtäktsdomar, för drygt 10 år sedan, där våldtäktsmännen kunde komma undan med lindriga straff pga att offren var för ?utmanande? klädda, för har en kvinna en kort kjol och stringtrosa, och dessutom är full, då är hon säkert en kåt hora som vill ligga med allt och alla.. 
    Bara för att en person är öppensinnad och fläker ut sig, betyder inte att hen knullar runt.
    Nja, vill nog fortfarande hävda att folk som fläker ut sig oftare knullar runt än folk som inte gör det.
  • Anonym (Rumpkillen.)

2025 och vi har inte kommit längre än att fastna i en diskussion om string är ok eller inte
    besviken på mänsklighheten

• Anonym (Rumpkillen.)

String är finfint i badhus.

Diskusssionen avslutad. / Rumpkillen

Svar på tråden String i simhall?