• Namnam

String i simhall?

Tycker du det är ok att bada med stringbikinitrosa i en simhall?

• Svar på tråden String i simhall?
  • Anonym (Abc123)
    Anonym (Upp_till_var_och_en) skrev 2025-07-15 16:56:25 följande:
    För min del får de stirra hur mycket de vill. Ska inte förneka att det är lite upphetsande. Ibland, mest för skojs skull, vickar jag på rumpan lite extra :)
    Ja men då är det ju en win win!
  • Anonym (Respekt)
    Varsomduvill skrev 2025-07-15 22:01:06 följande:
    Har en väninna som är väldigt präktig av sig och naturligtvis skulle hon aldrig ha på sig string, men är notoriskt otrogen sin man..
    Det var några idioter här som pratade om anständighet och heder, vad det gällde sin avsky mot string på offentliga platser..
    Naturligtvis mår min väninna inte så bra, men ändå, när vissa pekar på en och beskyller en för det ena och det andra kanske får de se om sitt eget hus först..
    Vad har vi "idioter" med din väninna att göra? Är det vårt fel att hon knullar snett eller? Mycket konstigt resonemang. Min gissning är att "öppensinnade" personer som fläker ut sig är betydligt mer benägna till sådant beteende.
  • Anonym

Jag vill inte se arslen när jag är i simhallen
    Ta på en byxa tack

• Anonym (Carl)
    Anonym skrev 2025-07-16 18:00:00 följande:

Jag vill inte se arslen när jag är i simhallen
    Ta på en byxa tack

Varför tittar du på stjärtarna då? Det är ju bara låta bli.
  • knottkött
    Det är en jättebra strategi att bli upprörd för att någon inte gör som man själv vill. Det är viktigt med några kvadratcentimeter tyg hit eller dit. Bra att ni engagerar er. Man kan också engagera sig i vad andra har för huvudbonader och om de ska ha det, vad som är respektfullt och så vidare, om öronen ska döljas och utformningen på huvudbonaderna. Det här är ett mycket allvarligt ämne som borde tas upp på internationell nivå.
  • Anonym (Carl)
    knottkött skrev 2025-07-16 18:02:54 följande:
    Det är en jättebra strategi att bli upprörd för att någon inte gör som man själv vill. Det är viktigt med några kvadratcentimeter tyg hit eller dit. Bra att ni engagerar er. Man kan också engagera sig i vad andra har för huvudbonader och om de ska ha det, vad som är respektfullt och så vidare, om öronen ska döljas och utformningen på huvudbonaderna. Det här är ett mycket allvarligt ämne som borde tas upp på internationell nivå.
    Det ligger såklart andra orsaker än vad dom vill tillstå. Tex avundsjuka eller att dom inte gillar att männen fluktar på sexiga stjärtar. Någonstans där ligger det egentliga problemet hos dessa individer.
  • Anonym (Rumpkillen.)

Asså, kolla Peg. Hon har string på stranden.
    Konstigt? Nej.

• Anonym (Respekt)
    Anonym (Carl) skrev 2025-07-16 18:06:02 följande:
    Det ligger såklart andra orsaker än vad dom vill tillstå. Tex avundsjuka eller att dom inte gillar att männen fluktar på sexiga stjärtar. Någonstans där ligger det egentliga problemet hos dessa individer.
    Det var en märklig slutsats. Hur kom du fram till den? Det är ju karlar som skriver här om sina stringrövar. Vad är det att vara avundsjuk på menar du?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Rumpkillen.)
    Sumprunkare skrev 2025-07-16 21:25:54 följande:

Men ä dock på ont och gott. Man kan ha tur att få se ett perfekt päronformat arsle. Men en kan osså ha oturen att råka på ett gammal, hängigt, svampaktigt? Ja ni förstår dilemmat 

Livets lotteri. Har du testat att gå fram och ge den förstnämnda beröm?
Svar på tråden String i simhall?