• Namnam

String i simhall?

Tycker du det är ok att bada med stringbikinitrosa i en simhall?

• Svar på tråden String i simhall?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Carl)
    Anonym (Ohygieniskt) skrev 2025-07-14 16:16:01 följande:

Om någon får diarré i simbassängen, med string, så är det ingen som märker det. Bara den som är i närheten och råkar svälja vatten. Så det är ganska så ohygieniskt med bara ett tunt snöre som täcker analöppningen. Så knip igen munnen när du simmar, man vet aldrig vad som har hänt med stringfolket.

Det är väl troligare att en äldre och slapp stjärt med mormorstrosor läcker än en vital kvinna som har string?
  • Anonym (Rumpkillen.)

Fler stringrumpor tack!

• Anonym (Sofi)
    Anonym (Carl) skrev 2025-07-14 10:27:44 följande:
    Så det är meningen att det ska vara fint att titta på? Ska vi förbjuda alla riktigt feta och vanskapta personer att bada?
    Behöver ju inte göra dig dummare än du är. Man kan välja att visa baken eller inte tillskillnad från om man är vanskapt. Man går inte med rumpan bar på stan heller. 
  • Varsomduvill
    Anonym (Sofi) skrev 2025-07-14 18:49:08 följande:
    Behöver ju inte göra dig dummare än du är. Man kan välja att visa baken eller inte tillskillnad från om man är vanskapt. Man går inte med rumpan bar på stan heller. 
    Men.. Om man inte har sitt utseende till sin fördel, då kan man också välja att inte visa upp sig bland folk, om man skulle resonera på det här viset.
    Om jag väljer att visa min stjärt på badhuset, vad gör det dig? Ta och visa din stjärt du också vet jag.  Låt inte präktigheten stiga dig åt huvudet :)
  • Anonym (Carl)
    Anonym (Sofi) skrev 2025-07-14 18:49:08 följande:
    Ja, för stjärten döljs ju så otroligt mycket mer i en bikiniunderdel eller baddräkt. Det är ju bara något mer hud med string och vad gör det egentligen?

Är det att det är ett sexigare plagg som stör dig?
  • Anonym (Respekt)
    Anonym (Carl) skrev 2025-07-14 19:55:17 följande:
    Ja, för stjärten döljs ju så otroligt mycket mer i en bikiniunderdel eller baddräkt. Det är ju bara något mer hud med string och vad gör det egentligen?

Sexigare? Med ett snöre i röven?
  • Anonym (Upp_till_var_och_en)
    Anonym (Sofi) skrev 2025-07-14 07:21:59 följande:

Det är både fult och otrevligt att behöva se. Finns ingen som passar i det oavsett vad de tror. Fattar inte varför man har det.

Så bara för att du eventuellt inte passar i det så gör "ingen" det?
  • Anonym (Sofi)
    Varsomduvill skrev 2025-07-14 19:30:04 följande:
    Men.. Om man inte har sitt utseende till sin fördel, då kan man också välja att inte visa upp sig bland folk, om man skulle resonera på det här viset.
    Om jag väljer att visa min stjärt på badhuset, vad gör det dig? Ta och visa din stjärt du också vet jag.  Låt inte präktigheten stiga dig åt huvudet :)
    Du är alltså dum på riktigt. Ja alltså om man inte har utseendet till sin fördel har man rätt att visa sig bland folk. Det är en mänsklig rättighet. Det är dock inte en mänsklig rättighet att visa röven var som helst i offentliga rum. Om man går med rumpan bar på stan är det förargelseväckande beteende. De flesta vill inte se din rumpa på badhuset heller. Jag lovar.
  • Anonym (Sofi)
    Anonym (Carl) skrev 2025-07-14 19:55:17 följande:

Ja men då så då kan man ju bada näck, det är ju bara något mer hud jämfört med string. 
Svar på tråden String i simhall?