• Namnam

String i simhall?

Tycker du det är ok att bada med stringbikinitrosa i en simhall?

• Svar på tråden String i simhall?
  • Anonym (Carl)
    Anonym (Respekt) skrev 2025-07-14 19:57:51 följande:
    Sexigare? Med ett snöre i röven?
    Knappast en nyhet för någon att det finns en sexuell underton med string jämfört med ett större plagg.
  • Anonym (Carl)
    Anonym (Sofi) skrev 2025-07-14 20:08:04 följande:
    Ja men då så då kan man ju bada näck, det är ju bara något mer hud jämfört med string. 
    Fast då ser man ju könet, där går någon form av gräns för mig.
  • Anonym (Respekt)
    Anonym (Carl) skrev 2025-07-14 20:41:34 följande:
    Knappast en nyhet för någon att det finns en sexuell underton med string jämfört med ett större plagg.
    Ändå hävdar stringbärare bestämt att det inte ALLS har med det att göra. Det är BARA för att det är skönare och mer praktiskt.
  • Anonym (Kr)
    Anonym (Sofi) skrev 2025-07-14 20:08:04 följande:
    Ja men då så då kan man ju bada näck, det är ju bara något mer hud jämfört med string. 
    Exakt. Ett tunt litet snöre liksom, ingen stor skillnad precis. Att det på allvar finns folk som inte begriper detta med vanlig basal anständighet idag.
  • Varsomduvill
    Anonym (Sofi) skrev 2025-07-14 20:04:54 följande:
    Du är alltså dum på riktigt. Ja alltså om man inte har utseendet till sin fördel har man rätt att visa sig bland folk. Det är en mänsklig rättighet. Det är dock inte en mänsklig rättighet att visa röven var som helst i offentliga rum. Om man går med rumpan bar på stan är det förargelseväckande beteende. De flesta vill inte se din rumpa på badhuset heller. Jag lovar.

Tror bestämt du inte är riktigt bekant med vad de mänskliga rättigheterna innefattar. Jag utvidgade bara ditt resonemang angående vilka val man kan göra.

Enligt svensk lag är det inte förargelseväckande beteende att ha på sig string på ett badhus så länge könet är täckt. Det har jag kollat upp ;) Om DU blir verkligen arg av att se en stringrumpa är jag övertygad om du är en bland få (kanske väldigt få). 

• Anonym (Kr)
    Anonym (Respekt) skrev 2025-07-14 20:47:16 följande:
    Ändå hävdar stringbärare bestämt att det inte ALLS har med det att göra. Det är BARA för att det är skönare och mer praktiskt.
    De vågar inte stå för sitt eget bekräftelseh*reri för de vet innerst inne hur patetiskt detta desperata beteende verkligen är. Därav de larviga ursäkterna med att det skulle vara "mer bekvämt" att ha ett snöre uppkört mellan skinkorna. Sånt fjanteri. 
  • Anonym (Sofi)
    Varsomduvill skrev 2025-07-14 20:52:40 följande:

Tror bestämt du inte är riktigt bekant med vad de mänskliga rättigheterna innefattar. Jag utvidgade bara ditt resonemang angående vilka val man kan göra.

Enligt svensk lag är det inte förargelseväckande beteende att ha på sig string på ett badhus så länge könet är täckt. Det har jag kollat upp ;) Om DU blir verkligen arg av att se en stringrumpa är jag övertygad om du är en bland få (kanske väldigt få). 

Du förstår alltså inte skillnaden på att bada i string på simhall och att få visa sig ute bland folk även om man inte har fördelaktigt utseende Det är ju bisarrt. 
  • Anonym (Sofi)
    Anonym (Carl) skrev 2025-07-14 20:44:34 följande:
    Fast då ser man ju könet, där går någon form av gräns för mig.
    Varför då. Om man kan visa röven går det väl bra att visa resten också. Om nu argumentet är att det är så lite mer hud som syns i string. Fatta att folk inte vill se din rumpa. Hur kan det vara så svårt att förstå. Ofräscht också. 
  • Varsomduvill
    Anonym (Kr) skrev 2025-07-14 20:56:47 följande:
    De vågar inte stå för sitt eget bekräftelseh*reri för de vet innerst inne hur patetiskt detta desperata beteende verkligen är. Därav de larviga ursäkterna med att det skulle vara "mer bekvämt" att ha ett snöre uppkört mellan skinkorna. Sånt fjanteri. 
    Alla som använder string på badhus, eller på stranden, eller under jeansen, kjolen, etc.. har inte samma personlighet. En del är säkert ?bekräftelsehoror?. Andra är inte det. Jag är inte det.
    På samma (idiotiska) vis kan du resonera om tjejer som går med korta kjolar, kollar som kör flashiga bilar, osv.
    Och string ÄR bekvämt, för mig ;)
  • Anonym (?)
    Varsomduvill skrev 2025-07-14 21:13:03 följande:
    Alla som använder string på badhus, eller på stranden, eller under jeansen, kjolen, etc.. har inte samma personlighet. En del är säkert ?bekräftelsehoror?. Andra är inte det. Jag är inte det.
    På samma (idiotiska) vis kan du resonera om tjejer som går med korta kjolar, kollar som kör flashiga bilar, osv.
    Och string ÄR bekvämt, för mig ;)
    Störs du inte av att män ser dina nakna gungande skinkor? 
Svar på tråden String i simhall?