• Namnam

String i simhall?

Tycker du det är ok att bada med stringbikinitrosa i en simhall?

• Svar på tråden String i simhall?
  • Anonym (Mamma)

Man vill väl knappast se ett förbud? Jag skulle inte ha string ÖHT!

• Anonym (Abc123)

Det är ok. Men man får vara beredd på att folk glor. Både fula och snygga. Klär man sig så så saknar man rättigheten att vara kränkt över att folk stirrar.

• Varsomduvill
    Anonym (Kr) skrev 2025-07-15 12:44:32 följande:

Det är du som inte vet nånting om anständighet, just eftersom du själv inte visar nån sådan. Ingen vill se dina blottade dallerhalvor som sagt. Visa hänsyn istället för att skapa obehag hos folk.

Det minsta man kan säga är att du och jag har lite olika uppfattningar om vad anständighet är för något. För mig är det inte oanständigt att ha på sig string på offentliga badinrättningar. Ingen heller tvingar dig att titta. Du kan alltid titta bort om det är så jobbigt.
  • Anonym (Q)
    Varsomduvill skrev 2025-07-14 22:13:39 följande:
    Jaha, nä :) Det är ju inte så att jag springer runt och verkligen vill att folk ska titta på mig. Hoppar in i bassängen, simmar mina längder och sen är jag klar. En och annan konstig blick klarar jag av.
    Ok, då är vi väldigt olika, skulle känna mig väldigt obekväm med att okända män tittade på mina nakna skinkor och blev kåta av det.
  • Anonym (Miss X)
    Anonym (Rumpkillen.) skrev 2025-07-14 23:32:31 följande:

Till er som blir knäckta av ett se string i simhallen
    Tänk på alla killar som går i badet med underkläder och som inte duschar före.

Ja, ni vet vilka killar det handlar om.

Jag duschar hemma innan jag åker, är klar med bikinin på. 
    Byter snabbt om i omklädningsrummet och duschar igen när jag kommit hem.

Arslet visar jag heller inte upp offentligt.
  • Anonym (Upp_till_var_och_en)
    Anonym (Abc123) skrev 2025-07-15 13:46:01 följande:

Det är ok. Men man får vara beredd på att folk glor. Både fula och snygga. Klär man sig så så saknar man rättigheten att vara kränkt över att folk stirrar.

För min del får de stirra hur mycket de vill. Ska inte förneka att det är lite upphetsande. Ibland, mest för skojs skull, vickar jag på rumpan lite extra :)
  • Anonym (Rumpkillen.)
    Anonym (Miss X) skrev 2025-07-15 15:43:33 följande:
    Jag duschar hemma innan jag åker, är klar med bikinin på. 
    Byter snabbt om i omklädningsrummet och duschar igen när jag kommit hem.

Arslet visar jag heller inte upp offentligt.
    Kan lova dig att killarna jag pratar om inte gör så.
    Intressant, många kvinnor vill inte visa sin röv, fitta och tuttar för andra.
    De kommer omklädda till träningen.
  • Varsomduvill
    Anonym (Q) skrev 2025-07-15 15:13:26 följande:
    Ok, då är vi väldigt olika, skulle känna mig väldigt obekväm med att okända män tittade på mina nakna skinkor och blev kåta av det.
    Så länge de inte tafsar eller häver ur sig glåpord (vilket är ofredande) kan jag stå ut med det. Jag är inte 14 år precis.
  • Varsomduvill
    Har en väninna som är väldigt präktig av sig och naturligtvis skulle hon aldrig ha på sig string, men är notoriskt otrogen sin man..
    Det var några idioter här som pratade om anständighet och heder, vad det gällde sin avsky mot string på offentliga platser..
    Naturligtvis mår min väninna inte så bra, men ändå, när vissa pekar på en och beskyller en för det ena och det andra kanske får de se om sitt eget hus först..
  • Anonym (Carl)

Gissning nr1 trodde jag var för att man är avis på attraktiva kvinnor med string.

Gissning nr2 om varför några har så stora problem med string är att dom inte vill att gubbarna ska ha nåt att titta på. Kan det stämma?

Svar på tråden String i simhall?