Inlägg från: Trollet Ludenben |Visa alla inlägg
  • Trollet Ludenben

Vi som sörjer Michael Jackson

Dior skrev 2009-07-09 08:02:20 följande:
    Är det "Vi som inte sörjer Michael Jackson tråden" ni pratar om eller?
    ja
  • Trollet Ludenben

Jisses vad ni hunnit skriva under de timmar jag vart ute. Läste lite bakåt i tråden. Ledsen man blir när han sa att han aldrig var nöjd med sitt utseende stackars människa...

• Trollet Ludenben

Lyssnar på speachless nu... älskar den

• Trollet Ludenben

äh, det är bara en hämndaktion för att vissa av oss här (jag bla) var inne i andra tråden och tyckte det var fel att förtala en annan människa. Ignorera OT-inläggen så blir det ingen debatt

• Trollet Ludenben
    Bevabus skrev 2009-07-09 21:47:32 följande:
    I agree, nu slutar vi snacka med dem Trollet Ludenben skrev 2009-07-09 21:46:06 följande:
  • Trollet Ludenben
    Zmoothie skrev 2009-07-09 23:16:11 följande:
    Ignorera, och vid behov anmäl, OT-inlägg nu!! Det var en fin stämning i den här tråden, låt inte en person förstöra det nu... Någon av de närmaste dagarna nu ska jag sätta mig vid YouTube och se hela HIStory Gbg-konserten. Lär ju ta ett par timmar. Så häftigt att återuppleva! Kommer ihåg stt jag innan sett Dangerous Bucharest-konserten på vide och tänkt hur fåbiga alla som skrek och hade sig var. "Så skulle jag minsann aaaaldrig göra!" Jo, eller hur. Det är underligt att jag hade någon röst alls kvar efter Gbg- konserten... *skyller på att jag var 14 och i värsta idoldyrkar-fasen*
    skulle du vilja länka till den??
  • Trollet Ludenben
    Sandra Örebro skrev 2009-07-09 23:19:32 följande:
    Jag har den på datorn =)
    jag med=)
  • Trollet Ludenben

gott=) skön lyssning....

Sandra Örebro skrev 2009-07-09 23:22:12 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-09 23:20:12 följande: Jag har 8a skivor i min dator med Michael =)
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson