• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-09 19:46:42 följande:
    kan du inte filma?? skulle vilja se :P
    hi hi det hade varit en syn för gudarna det  fast jag har ett litet klipp på barnen när de dansa ,här på FL  som du gärna få kikar på
  • KikiBoo

När min syrra var ut i Örebro sist, kankse var en månad sen så spelade dom mkt MJ. När thriller kom så började hon shaka gärnet. Hon har alltid gillat dansen. Men hon gör den så roligt, haha.. Hade vart skoj o vara där då

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-09 19:49:39 följande:
    Jag har två kompisar som jag var ute och dansade med en gång (gör aldrig om det mera ). Den ena viftade handen över huvudet som att hon höll i ett lasso och gjorde samtidigt ett galoppsteg som att hon red på en häst (kan tillägga att i all koncentration så hade hon även tungan ute). Den andra kompisen stod bredvid och lyfte benen i långsamma steg, samtidigt som hon gungade huvudet långt framåt i omgångar så hon såg ut som en häst....
      nämen det låter liite knäppt 
  • Bevabus

Ja jag var ju inte direkt ett stort fan i den åldern när jag började använda nätet, allt var så nytt då och jag var inte tillräckligt gammal än. Ingen i min närvaro var direkt ett stort fan till honom. Men utifrån tidningsrubriker och sådant så kände jag ju till Wacko Jacko som han kallades mycket då och de största hitsen, som Thriller..
    Första gången jag lyssnade på honom intensivt var i 7:an någon gång...
    Sen gick det där i perioder. Jag var aldrig ett besatt fan så att säga. Ibland lyssnade jag inget på hans låtar och sen började jag igen.

Men jag har aldrig lyssnat så mkt på hans musik som jag gör nu. Dessutom så vet jag ju hur nätet fungerar nu så jag hittar musik som jag aldrig hört förr med honom

mona83 skrev 2009-08-09 19:49:58 följande:
    Vi skaffade en dator när jag var runt 16, då fick mamma och pappa bidrag för att kunna skaffa en dator till brorsan som hjälpmedel hemma, men inget internet då. Var nog runt 17-18 år innan nätet kom in hemma. Då hade jag ingen tanke på att kolla upp Mj eftersom jag hade glömt bort honom för länge sen då . Men med tanke på att jag härmade honom lite så måste det ju betyda att jag hade mera koll än vad jag trodde.
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 19:53:19 följande:
    hi hi det hade varit en syn för gudarna det  fast jag har ett litet klipp på barnen när de dansa ,här på FL  som du gärna få kikar på
    Då ska jag kika
    Har mest mina klipp på Youtube. När Puma shakar till MJ i Maj har jag länkat här vetja

Dansa nyktert kan va svårt spec om man inte alls är på humör. Då står jag mest o gungar. Men är man på humör så behövs inge alkohol..
  • Bevabus

hahaha jag tycker oxå det e kul att släppa loss på dansgolvet, men där skämdes jag bara...fy alltså haha dem var helt seriösa!

BooBoo skrev 2009-08-09 19:50:38 följande:
    hahahahaha!! Vilken syn jag fick   Jag älskar flum! haha!
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-09 19:57:30 följande:
    hahaha jag tycker oxå det e kul att släppa loss på dansgolvet, men där skämdes jag bara...fy alltså haha dem var helt seriösa!
    Hahaha!! I wanna meet your friends
    Det är svinkul att röja loss till Cotton eye Joe
  • mona83

Nu är jag helt besatt, kan inte lyssna på nått annat just nu. Var helt tokig i Queen innan. Är jag nog fortfarande, men dom har fått göra ett uppehåll .
    Sen min Mj tatuering jag ska göra, gud vad jag längtar tills den sitter på armen.

• Bevabus

Det här är min syrra när hon dansar som liten Hon hade taktkänsla och allt haha! Synd bara att det är till Roxette o inte Mj

• Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-09 19:47:12 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 19:42:47 följande: Jag vågar knappt dansa ute, jag kan inte dansa och då menar jag att jag inte kan dansa. Har haft kompisar som sagt åt mig att gå och sätta mig istället :-/. När jag var ute sist var jag ute med en tjej som kunde dansa, måste ha sett kul ut. Den ena kan dansa jätte bra och den andra inte alls. Hon är jätte duktig på bla magdans :-O
    nämen vad är det för kompis   jag tror visst du kan dansa alla kan det ,jag lovar dig sätt på ljudet riktigt högt hemma (dra för gardinerna så du kan slappna av )
    bara ställ dig upp och gå in i musiken , släpp alla tankar  ,tänk dig som en fisk i vattnet
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson