• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-09 19:27:55 följande:
    Elle hur Let's do that someday När jag såg moonwalken tänke jag typ; Men ooh va töntigt. Vem som helst kan väl gå baklänges Det är väl inte att skrika åt. Men näääh!! Det gick inte.. Jag kunde inte.. Bajs!!
    Jag får ta och dra för gardinerna här hemma och börja dansa till nån av musikvideorna jag fick med på dvdn .
    Det värsta är att få det se lika bar ut som när Mj dansade. Sen om jag överlever dom där snurrarna är ju en annan sak
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-09 19:35:19 följande:
    Du har väl läst på wikipedia? Det står lixom där..
    Ne när jag var 10-13 år hade vi ingen dator....
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-09 19:35:19 följande:
    Du har väl läst på wikipedia? Det står lixom där..
    Numera vet jag om hans moonwalk
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-09 19:35:43 följande:
    Jag får ta och dra för gardinerna här hemma och börja dansa till nån av musikvideorna jag fick med på dvdn . Det värsta är att få det se lika bar ut som när Mj dansade. Sen om jag överlever dom där snurrarna är ju en annan sak
    Hahaha!! Släpp loss bara. Go wild
    Skumt hur du kunde veta om moonwalken. Men säkert har du sett på tvn utan o veta om de Kankse när päronen kollade på nyheterna då MJ va i Sverige så kankse dom visade klipp.. Maby maby
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-09 19:38:52 följande:
    Hahaha!! Släpp loss bara. Go wild Skumt hur du kunde veta om moonwalken. Men säkert har du sett på tvn utan o veta om de Kankse när päronen kollade på nyheterna då MJ va i Sverige så kankse dom visade klipp.. Maby maby
    Ja kanske det. Lär nog inte komma på vart jag jag såg det då.
    Vad man minns saker helt plötsligt.
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-09 19:35:43 följande:
    Jag får ta och dra för gardinerna här hemma och börja dansa till nån av musikvideorna jag fick med på dvdn . Det värsta är att få det se lika bar ut som när Mj dansade. Sen om jag överlever dom där snurrarna är ju en annan sak
    Jag och barnen brukar dansa  omkring här hemma till Michael  på högsta nivå utan att dra för gardinerna .
    Jag älskar att dansa ,alltså verkligen dansa inte bara röra lite på benen som många brukar göra ute på discon,Jag brukar synas när jag är på dans golvet och jag älskar det
  • Bevabus

Men eller hur! Lite så var det för mig också tror jag!
    Och som sagt, inte ens när jag var i den åldern så hade vi datorer på det sättet. Det var under 90-talet men på den tiden så spelade jag bara tråkiga spel på datorn, fattade inte ens hur man använde internet

mona83 skrev 2009-08-09 19:22:04 följande:
    Jag hade aldrig sett moonwalken tidigare. Så vitt jag vet så har jag ALDRIG sett Mj på tv heller i den åldern, vad jag minns. Men det måste jag ha gjort eftersom jag visste om hans moonwalk. Skumt...
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 19:42:47 följande:
    Jag och barnen brukar dansa  omkring här hemma till Michael  på högsta nivå utan att dra för gardinerna . Jag älskar att dansa ,alltså verkligen dansa inte bara röra lite på benen som många brukar göra ute på discon,Jag brukar synas när jag är på dans golvet och jag älskar det
    Samma här. Jag har alltid musik på. Första jag gör på morgonen är att sätta på radion. Sen vidare till stereon. Vi dansar o skuttar. Skitkul. Barnen börjar få shyssta moves Jag lär dom lite, haha!
    När jag var teen så bodde jag på dansgolvet. Svetten rann. Gu vad jag shakade. Nu var det hundra år sen. Vore kul o komma ut snart.. Har säkert glömt bort hur man gör. Men efter några tequila så kankse
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 19:42:47 följande:
    Jag och barnen brukar dansa  omkring här hemma till Michael  på högsta nivå utan att dra för gardinerna .Jag älskar att dansa ,alltså verkligen dansa inte bara röra lite på benen som många brukar göra ute på discon,Jag brukar synas när jag är på dans golvet och jag älskar det
    kan du inte filma?? skulle vilja se :P
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson