• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-08-09 19:18:45 följande:
    oh fy! Skulle aldrig palla o gå upp så tidigt.Den da jag börjar jobba.. den dan.. my my my...
    hehe, inte så svårt. Är värre när man är på jobbet runt 10 och sen runt precis innan man ska sluta och då man kommit hem. Då äre inte kul att vara mej, för somnar alltid om jag lägger mej i sängen för en liten stund.. :O
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-09 15:28:46 följande:
    Jo men danssteget Moonwalk fanns redan innan Michael gjorde dessa steg. Folk visste inte då att moonwalken fanns tidigare, dem trodde ju mer eller mindre att MJ hade skapat dessa danssteg. Men i själva verket var det så att MJ väckte upp uppmärksamheten till just mOonwalker stegen
    Jag hade aldrig sett moonwalken tidigare. Så vitt jag vet så har jag ALDRIG sett Mj på tv heller i den åldern, vad jag minns. Men det måste jag ha gjort eftersom jag visste om hans moonwalk. Skumt...
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 15:39:44 följande:

hur menar du den tog slut i dag kl 13.37  hann någon redan länka till den i dag ,då har jag missat den ,hade den i min minneslista så såg den när jag kollade mailen innan i dag
    Nej jag länkade den när jag såg den på Tradera, men då var den iofs inte slut än. Jag länkade bara för att hans hatt var ute, du kanske länkade pga priset
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-09 17:05:03 följande:
    Jag har oxo försökt mig på moonwalk   Fick nästan till den som liten. Han snurr fick jag iaf till. Och juckandet, hihi!!Minns att jag försökte lära en klassis i gymnasiet de. Det gick inge bra för henne
    Jag kan verkligen inte dansa.
    Men vad coolt det skulle vara att gå ut nån gång när dom spelar Mj och dansa som han.
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-09 19:23:38 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 15:39:44 följande: Nej jag länkade den när jag såg den på Tradera, men då var den iofs inte slut än. Jag länkade bara för att hans hatt var ute, du kanske länkade pga priset
    ok ja det var priset som jag länkade för {#lang_emotions_smile}
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-09 19:25:44 följande:
    Jag kan verkligen inte dansa. Men vad coolt det skulle vara att gå ut nån gång när dom spelar Mj och dansa som han.
    Elle hur
    Let's do that someday {#lang_emotions_laughing}

När jag såg moonwalken tänke jag typ; Men ooh va töntigt. Vem som helst kan väl gå baklänges Det är väl inte att skrika åt. Men näääh!! Det gick inte.. Jag kunde inte.. Bajs!!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 19:27:27 följande:

ok ja det var priset som jag länkade för
    Ah. Har folk så mkt pengar egentligen?
    Alltså att lägga på nått sånt "onödigt". Jag hoppa ni fattar vad jag menar.
    Med onödigt menar jag att det är ju liksom inget man egentligen behöver ha.

Personligen skulle jag vilja ha den Antagligen lite avis eftersom jag inte har råd att bjuda på nått sånt
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-09 19:27:33 följande:
    Jag hänger inte med.. :/
    Jag funderar på hur jag kunnat veta hur Mj hade en moonwalk och hur den såg ut när jag inte ens har sett honom på tv eller så när jag var i 10-13 års åldern
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-09 19:31:57 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 19:27:27 följande: Ah. Har folk så mkt pengar egentligen? Alltså att lägga på nått sånt "onödigt". Jag hoppa ni fattar vad jag menar.Med onödigt menar jag att det är ju liksom inget man egentligen behöver ha. Personligen skulle jag vilja ha den Antagligen lite avis eftersom jag inte har råd att bjuda på nått sånt
    det tänkte jag okså faktiskt {#lang_emotions_smile}
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson