• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-09 18:44:17 följande:
    För att jag glömde bort att två bra kompisar fyllde år i tisdags(4/8) och dem fyllde 20 respektive 27. Hon har jag känt (som fyllde 20) sen 1 ring alltså i fyra år, och han(27) har jag känt väl i så länge skulle jag kunna tro. Kan snacka allt med honom. OCH SÅ glömmer jag deras födelsedag, dock har jag inte så mkt kontakt med henne eftersom hon flytta upp till Stockholm.. :( Yes sjag bor i Örebro :O :P
    Jag är skitkass på att komma ihåg vännernas födelsedag. Och det vet dom. Glömmer t om mina föräldrars födelsedagar.
    Min egen kommer jag iaf ihåg. Fast ett tag s¨glämde jag bort hur gammal jag var, haha! Illa!
    Du får gratta i efterskott
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-08-09 18:53:18 följande:
    Jag är skitkass på att komma ihåg vännernas födelsedag. Och det vet dom. Glömmer t om mina föräldrars födelsedagar. Min egen kommer jag iaf ihåg. Fast ett tag s¨glämde jag bort hur gammal jag var, haha! Illa! Du får gratta i efterskott
    Jo, men jag är KÄND för att komma ihåg folks födelsedagar..
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-09 18:57:47 följande:
    Jo, men jag är KÄND för att komma ihåg folks födelsedagar..
    Aha! Då var det illa   Ärå.. Ibland glömmer man. Du kankse haft en massa annat i tankarna..
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-09 18:06:00 följande:
    Aa jag bytte ju till den med Prince och Paris på Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 15:04:40 följande:
    Aha kikade in till dig nu vilken underbar bild {#lang_emotions_smile}
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-09 18:07:46 följande:
    Undrar vart Pequena har tagit vägen...det är bara vi som skriver i hennes tråd ju
    har okå undrat var hon är ,har aldrig sett henne här i tråden. Tänk om glömt bort sin tråd och sen kikar in och se 10.000 inlägg
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 19:14:18 följande:
    har okå undrat var hon är ,har aldrig sett henne här i tråden. Tänk om glömt bort sin tråd och sen kikar in och se 10.000 inlägg
    Nåt inlägg har hon skrivit. Men det var länge sen nu..
    Where are u
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-09 19:07:42 följande:
    joo, som jobb. gick upp 4:45 varje dag denna vecka som va
    oh fy! Skulle aldrig palla o gå upp så tidigt.
    Den da jag börjar jobba.. den dan.. my my my...
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson