• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 19:42:47 följande:

Jag och barnen brukar dansa  omkring här hemma till Michael  på högsta nivå utan att dra för gardinerna .Jag älskar att dansa ,alltså verkligen dansa inte bara röra lite på benen som många brukar göra ute på discon,Jag brukar synas när jag är på dans golvet och jag älskar det
    Jag vågar knappt dansa ute, jag kan inte dansa och då menar jag att jag inte kan dansa.
    Har haft kompisar som sagt åt mig att gå och sätta mig istället :-/.
    När jag var ute sist var jag ute med en tjej som kunde dansa, måste ha sett kul ut. Den ena kan dansa jätte bra och den andra inte alls.
    Hon är jätte duktig på bla magdans :-O
  • KikiBoo

Jag upptäckte internet -96 eller nåt.. Men då var det lunar som jag hängde på.
    Runt -02 skaffade jag internet o började surfa en massa annat oxo

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-09 19:35:43 följande:
    Jag får ta och dra för gardinerna här hemma och börja dansa till nån av musikvideorna jag fick med på dvdn . Det värsta är att få det se lika bar ut som när Mj dansade. Sen om jag överlever dom där snurrarna är ju en annan sak
    som jag säger till sonen  finns inget dåligt sätt att dansa ,bara man slappnar av och *simmar* med musiken 
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-09 19:47:12 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 19:42:47 följande: Jag vågar knappt dansa ute, jag kan inte dansa och då menar jag att jag inte kan dansa. Har haft kompisar som sagt åt mig att gå och sätta mig istället :-/. När jag var ute sist var jag ute med en tjej som kunde dansa, måste ha sett kul ut. Den ena kan dansa jätte bra och den andra inte alls. Hon är jätte duktig på bla magdans :-O
    Men va taskigt sagt
    När jag är ute så vill jag att alla ska ha kul. Haft de vänner som inte kan eller vill dansa. Då jag brukar dansa med dom. Flumdansa. Få dom att slappna av. Sen så jävlarinama
  • Bevabus

Jag har två kompisar som jag var ute och dansade med en gång (gör aldrig om det mera ). Den ena viftade handen över huvudet som att hon höll i ett lasso och gjorde samtidigt ett galoppsteg som att hon red på en häst (kan tillägga att i all koncentration så hade hon även tungan ute). Den andra kompisen stod bredvid och lyfte benen i långsamma steg, samtidigt som hon gungade huvudet långt framåt i omgångar så hon såg ut som en häst....

mona83 skrev 2009-08-09 19:47:12 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 19:42:47 följande:
    Jag vågar knappt dansa ute, jag kan inte dansa och då menar jag att jag inte kan dansa. Har haft kompisar som sagt åt mig att gå och sätta mig istället :-/. När jag var ute sist var jag ute med en tjej som kunde dansa, måste ha sett kul ut. Den ena kan dansa jätte bra och den andra inte alls. Hon är jätte duktig på bla magdans :-O
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 19:47:22 följande:
    som jag säger till sonen  finns inget dåligt sätt att dansa ,bara man slappnar av och *simmar* med musiken 
    Bra sagt!
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-08-09 19:45:38 följande:
    Men eller hur! Lite så var det för mig också tror jag! Och som sagt, inte ens när jag var i den åldern så hade vi datorer på det sättet. Det var under 90-talet men på den tiden så spelade jag bara tråkiga spel på datorn, fattade inte ens hur man använde internet
    Vi skaffade en dator när jag var runt 16, då fick mamma och pappa bidrag för att kunna skaffa en dator till brorsan som hjälpmedel hemma, men inget internet då. Var nog runt 17-18 år innan nätet kom in hemma. Då hade jag ingen tanke på att kolla upp Mj eftersom jag hade glömt bort honom för länge sen då .

Men med tanke på att jag härmade honom lite så måste det ju betyda att jag hade mera koll än vad jag trodde.
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-09 19:49:39 följande:
    Jag har två kompisar som jag var ute och dansade med en gång (gör aldrig om det mera ). Den ena viftade handen över huvudet som att hon höll i ett lasso och gjorde samtidigt ett galoppsteg som att hon red på en häst (kan tillägga att i all koncentration så hade hon även tungan ute). Den andra kompisen stod bredvid och lyfte benen i långsamma steg, samtidigt som hon gungade huvudet långt framåt i omgångar så hon såg ut som en häst....
    hahahahaha!! Vilken syn jag fick   Jag älskar flum! haha!
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-09 19:45:48 följande:
    Samma här. Jag har alltid musik på. Första jag gör på morgonen är att sätta på radion. Sen vidare till stereon. Vi dansar o skuttar. Skitkul. Barnen börjar få shyssta moves Jag lär dom lite, haha! När jag var teen så bodde jag på dansgolvet. Svetten rann. Gu vad jag shakade. Nu var det hundra år sen. Vore kul o komma ut snart.. Har säkert glömt bort hur man gör. Men efter några tequila så kankse
    jag har inte heller varit ute och dansat på många år ,trodde  som dig att jag glömt bort hur men det hade jag inte ... var så skönt att dansa sig svettig igen
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-09 19:49:09 följande:
    Men va taskigt sagt När jag är ute så vill jag att alla ska ha kul. Haft de vänner som inte kan eller vill dansa. Då jag brukar dansa med dom. Flumdansa. Få dom att slappna av. Sen så jävlarinama
    Men kompisen som jag var ute med i somras hon sa inget alls.
    Det var då vi hörde Billie Jean 4 ggr på mindre än 3 timmar . Men jag led inte. Hade nog velat dom skulle spelat mera MJ.

Ska tilläggas att jag var helt nykter men "dansade" ändå
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson