• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Jag har oxo försökt mig på moonwalk   Fick nästan till den som liten. Han snurr fick jag iaf till. Och juckandet, hihi!!
    Minns att jag försökte lära en klassis i gymnasiet de. Det gick inge bra för henne

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-09 15:28:46 följande:
    Jo men danssteget Moonwalk fanns redan innan Michael gjorde dessa steg. Folk visste inte då att moonwalken fanns tidigare, dem trodde ju mer eller mindre att MJ hade skapat dessa danssteg. Men i själva verket var det så att MJ väckte upp uppmärksamheten till just mOonwalker stegen
    Jo men man tänker iaf på MJ när man hör ordet moonwalk. Iaf jag
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Aa jag bytte ju till den med Prince och Paris på
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 15:04:40 följande:

har du ny press bild  ? kännde inte igen dig först
  • Bevabus

oj! fast det är den lätt värd hihi synd att man inte har så mkt pengar dock
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 15:06:08 följande:

japp  såklart såg du priset för michals hatt  över 26.000 kr
  • Bevabus

Nej men vi fortsätter ju i den andra lägger bara ihop siffrorna

Brooke skrev 2009-08-09 15:07:59 följande:
    Jo klart. Men det kommer vi nog inte upp i, i denna tråd. Om den stänger den 26 sept. Men vi kan alltid testa =) Dock kommer inte jag vara här under den 5-12 sept.
  • Bevabus

Ja, men sen så heter ju inte det danssteget "Moonwalk" heller...
    Det är bara MJ:s fans som har döpt det till det

Det är när han "snurrar" runt sig själv som om han vore en måne och en planet som heter "Moonwalk"...vet inte hur jag ska förklara det bättre

Brooke skrev 2009-08-09 15:28:46 följande:
    Jo men danssteget Moonwalk fanns redan innan Michael gjorde dessa steg. Folk visste inte då att moonwalken fanns tidigare, dem trodde ju mer eller mindre att MJ hade skapat dessa danssteg. Men i själva verket var det så att MJ väckte upp uppmärksamheten till just mOonwalker stegen
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson